Gå til innhold

Utflod/sopp? :/?

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg er i uke 39+4 nå.

Har hatt symtomer på sopp i ca 3 uker og tatt to kurer med canesten, stikkpiller og krem i kombinasjonspakken, men føler ikke at dette har hjulpet.

Har sykt mye utflod (må tørke meg 3-4 ganger etter hvert toalettbesøk, og kjenner at det renner, sorry detaljer).

Det lukter også ekkelt :/ men ingen kløe eller svie.

Noen andre som har det slik?

Vurderer å ringe legen igjen, ekkelt at det lukter sånn.

Anonymous poster hash: 9586c...dc4

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144114986-utflodsopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vondt lukter det? Hvis det er sopp skal det hvis lukte som råtten fisk. Jeg har selv mye utflod og hadde det i sist sv.skap også. Det som er forskjellen fra da og nå er at sist klødde det en del. Jeg tok flere canestenkurer, men det eneste som fungerte var den 5 dagers pillekuren med krem. (Hurtigkuren fungerte ikke). I dette sv.skapet har jeg også mye utflod og det lukter jo ikke akkurat blomster, men det lukter heller ikke som råtten fisk. Det klør ikke og jeg har vært påpasselig å bare bruke bomullstruser og bytter dem heller ofte (gjerne 2 ganger om dagen..). Ingen truseinnlegg til tross for utfloden for det blir for tett og kan skape problemer. Hadde jeg vært deg ville jeg kjent hvordan det luktet. Lukter det som råtten fisk hadde jeg prøvd 5-dagers kuren med canesten. Hvis det lukter som utflod som ikke akkurat lukter som blomster, men heller ikke råttent hadde jeg bare latt det være og heller tatt det opp med jordmor eller lege på neste svangerskapskontroll. Jeg ville heller vært påpasselig med å bare bruke bomull, bytte truse ofte og ikke bruke truseinnlegg..

Anonymous poster hash: 5543d...9de
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144114986-utflodsopp/#findComment-146067550
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...