Gå til innhold

Beste frisør i Bergen - vurderer en pixie cut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har oversikt? Kapper, Ramm, Adam & Eva? Hvordan vet jeg at jeg får en frisør som er god til å se hva som passer meg?

Anonymous poster hash: cce21...fb9

Skrevet

Maria hos Deva frisør på Nesttun.

Anonymous poster hash: 6ad2e...fd4

Skrevet

Maria hos Deva frisør på Nesttun.

Anonymous poster hash: 6ad2e...fd4

Takk! :) Nesttun passer meg utmerket. Har ikke vært hos de før.

Skrevet

Synes de er flinke på top twenty på galleriet.

Anonymous poster hash: b7601...5a5

Skrevet

Takk for at du postet denne! Nå fant jeg ut hva frisyren heter og fikk dermed opp masse inspo. bilder. Jeg har googlet kort hår og short Hair uten å finne det jeg leter etter.

You made my day :D

Anonymous poster hash: cce9a...a3b

Skrevet

Ramsvik! De er de beste, uten tvil!

Du har noen av landets beste frisører der.

Anonymous poster hash: 0c125...cc0
Skrevet

Takk for at du postet denne! Nå fant jeg ut hva frisyren heter og fikk dermed opp masse inspo. bilder. Jeg har googlet kort hår og short Hair uten å finne det jeg leter etter.

You made my day :D

Anonymous poster hash: cce9a...a3b

Haha! Snublet nylig over den selv. ^^, Vurderer å gå pixie i stedet for en kjedelig bob.

Anne Hataway sin her er en av favorittene, men litt mer rufsete typer liker jeg også.

http://www.herinterest.com/top-100-short-hairstyles-2014-for-women/

Må være lettstelt.. Og MÅ være noen som ser hva som passer meg. Adam & Eva klipte meg fantastisk flott i 2009 en gang. Mulig de kan spore opp hvem det var, for hun ser definitivt hva som passer folk. Bruker å gå på Ramsvik, men har kommet ut ganske kjedelig derfra. Ikke funnet en favorittfrisør selv etter to-tre år der jeg har prøvd mange. Sikkert mye min feil også, for det har vært praktisk småbarnsmorsveis som har vært hovedfokus.

HI

Skrevet

Jeg pleide å gå på en frisør som lå ved siden av Apollon platesjappe ( og nå bar) i Nygårdsgaten (?)

Husker ikke hva den het, men der var de kjempeflinke og tenkte litt alternativt..

Anonymous poster hash: 9e158...37d

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Jeg bruker DaDa frisør, som jeg mener er i toppsjiktet i Bergen. (Tidligere Kick)

Skrevet

Jeg gikk til Nikita strandgaten sist var ikke fornøyd, håret så bare fett ut etter å bli stylet og var ikke fornøyd med fargen. Dyrt var det og

Anonymous poster hash: 88f69...760

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Jeg gikk til Nikita strandgaten sist var ikke fornøyd, håret så bare fett ut etter å bli stylet og var ikke fornøyd med fargen. Dyrt var det og Anonymous poster hash: 88f69...760

Enig. Har selv dårlige erfaringer fra denne salongen.

Skrevet

Jeg går til ET på kløverhuset. Har vært strålende fornøyd de 4 årene jeg har gått der.

Anonymous poster hash: 9abf7...801

Skrevet

Jeg hadde gått for DaDa. De er best i Bergen og har tre salongen fordelt utover sentrum. Men dyrt!!

Anonymous poster hash: 18f3c...d6a

Skrevet

Pixie cut er ikke fint med mindre du er veldig pen.

Skrevet

Tror ikke Bergen har EN eneste god frisør... Men men... 

Anonymous poster hash: 2c473...857
Skrevet

Pixie cut er ikke fint med mindre du er veldig pen.

Du sier noe. Er ikke veldig pen, men ganske "symmetrisk" med store øyne og liten nese og passelig munn liksom. Litt kinnben. Min beste frisyre var en der det var ganske kort og rufsete bak, tyngre fremme og skikkelig sideskill. Tror det var en variant av pixie.

Er redd for å bli skikkelig "kjerring". Det må være sporty og litt "ungt". Derfor trenger jeg en frisør som kan trylle litt med en som har vært kjedelig i noen år. ;)

Har noen kilo for mye. Timeglass-/pæreform. Lurt å ha litt volum på toppen da? Boben min er jeg megalei av. Har mye, fint, nordisk hår. Jobber innen "business". Tar gjerne i mot advarsler og anbefalinger. ;)

HI

Skrevet

Jeg bruker KcA på Søreide, veldig fornøyd med dem. Hun ene var ansvarlig for sminke og hår for skiskytterne når Dale skulle lansere VM genseren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...