Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #51 Skrevet 27. januar 2014 Aner ikke hva som er normalt og hvor gamle foreldrene er på slike steder, men jeg var slik som jeg kunne se det den yngste og fattigste. Er student og kommer akkurat ikke i de dyreste klærne. Klærne til datteren min synes jeg var kjempefine og hun var så søt - den lille ballerinaen min Hadde kjøpt klærne på H&M, men skoene hadde jeg kjøpt i en skikkelig "ballett-butikk", men jeg kunne se tydelig at de andre barna hadde skikkelige dyre klær og noen hadde tilogmed sminke(!). Heldigvis er barna så små så de bryr seg jo fint lite så lenge alt er rosa og har glitter. Fedrene i dress og damene i skikkelige pene klær, dyre vesker og sminket som noen fotomodeller. Fint og flott at folk er pent kledd, er ikke det. Men når man blir sett rart på akkurat som "hva gjør hun her?" synes jeg det er ekkelt (Jeg kler meg helt normalt hvis det var noen som lurte)Skal fortsette å gå for hun ELSKET den første timen og har ikke snakket om annet siden vi var der :)Dagens sutring fra meg..Anonymous poster hash: b53a6...356 Jeg blir helt varm om hjertet når jeg leser at hun har fått skikkelige ballettsko :)Jeg sier TO ting til de foresatte ved semesterstart:1) Om de skal bruke penger på utstyr - legg pengene i gode sko.2) Sett opp elevens hår i topp.Det er alt. De kan om så er danse i tights og trøye. Det som er avgjørende er at de kan bevege seg i klærne.Draktene fra H&M er gode og det er bare TULL å kjøpe en styggdyr drakt som barnet vokser ut av halvveis i semesteretBlås i de andre foreldrene og kos dere på balletten :)Sminke på småjenter hører IKKE hjemme i dansesalen. Policyen hos er at de som får liv og har lyst kan få sminke seg bittelitt på forestillingen.Takk! Du sier den "hårtåppen". Jeg aaaner ikke hvordan man gjør det. Har du noen tips? HI Anonymous poster hash: b53a6...356 Sett håret i hestehale, snurr resten av håret rundt strikken så det blir en ball, fest med noen hårnåler og sett et hårnett over slik gjorde vi det, men bare til forestillingene, vanlig hestehale på trening, men jeg danset jazzballett Takk for oppskrift! Skal prøve og øve på det, får håpe jeg får det til ettersom hun har "rapunzel" hår Og dere andre damer, takk for hyggelige svar! HI Anonymous poster hash: b53a6...356
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #52 Skrevet 27. januar 2014 En kirurg på jobben min kjøpte en skikkelig ballettdrakt til sin treårige datter når de skulle begynne på ballett. Men hun forklarte det med at " hun er antakeligvis det eneste barnet jeg får så da må jeg få lov til å kjøpe det til henne!" De har prøvd i syv år å få barn, og denne datteren er den eneste de har klart å få. Hun er nå 42 år. Anonymous poster hash: 7ff15...3b4
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #53 Skrevet 27. januar 2014 Aner ikke hva som er normalt og hvor gamle foreldrene er på slike steder, men jeg var slik som jeg kunne se det den yngste og fattigste. Er student og kommer akkurat ikke i de dyreste klærne. Klærne til datteren min synes jeg var kjempefine og hun var så søt - den lille ballerinaen min Hadde kjøpt klærne på H&M, men skoene hadde jeg kjøpt i en skikkelig "ballett-butikk", men jeg kunne se tydelig at de andre barna hadde skikkelige dyre klær og noen hadde tilogmed sminke(!). Heldigvis er barna så små så de bryr seg jo fint lite så lenge alt er rosa og har glitter. Fedrene i dress og damene i skikkelige pene klær, dyre vesker og sminket som noen fotomodeller. Fint og flott at folk er pent kledd, er ikke det. Men når man blir sett rart på akkurat som "hva gjør hun her?" synes jeg det er ekkelt (Jeg kler meg helt normalt hvis det var noen som lurte)Skal fortsette å gå for hun ELSKET den første timen og har ikke snakket om annet siden vi var der :)Dagens sutring fra meg..Anonymous poster hash: b53a6...356 Jeg blir helt varm om hjertet når jeg leser at hun har fått skikkelige ballettsko :)Jeg sier TO ting til de foresatte ved semesterstart:1) Om de skal bruke penger på utstyr - legg pengene i gode sko.2) Sett opp elevens hår i topp.Det er alt. De kan om så er danse i tights og trøye. Det som er avgjørende er at de kan bevege seg i klærne.Draktene fra H&M er gode og det er bare TULL å kjøpe en styggdyr drakt som barnet vokser ut av halvveis i semesteretBlås i de andre foreldrene og kos dere på balletten :)Sminke på småjenter hører IKKE hjemme i dansesalen. Policyen hos er at de som får liv og har lyst kan få sminke seg bittelitt på forestillingen.Takk! Du sier den "hårtåppen". Jeg aaaner ikke hvordan man gjør det. Har du noen tips? HI Anonymous poster hash: b53a6...356 Sett håret i hestehale, snurr resten av håret rundt strikken så det blir en ball, fest med noen hårnåler og sett et hårnett over slik gjorde vi det, men bare til forestillingene, vanlig hestehale på trening, men jeg danset jazzballett Takk for oppskrift! Skal prøve og øve på det, får håpe jeg får det til ettersom hun har "rapunzel" hår Og dere andre damer, takk for hyggelige svar! HI Anonymous poster hash: b53a6...356 Kjøp hair bun kjempebillig og mange nettsteder selger det Kjempeenkelt! Bare å google hair bun. Anonymous poster hash: 7ff15...3b4
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #54 Skrevet 27. januar 2014 Aner ikke hva som er normalt og hvor gamle foreldrene er på slike steder, men jeg var slik som jeg kunne se det den yngste og fattigste. Er student og kommer akkurat ikke i de dyreste klærne. Klærne til datteren min synes jeg var kjempefine og hun var så søt - den lille ballerinaen min Hadde kjøpt klærne på H&M, men skoene hadde jeg kjøpt i en skikkelig "ballett-butikk", men jeg kunne se tydelig at de andre barna hadde skikkelige dyre klær og noen hadde tilogmed sminke(!). Heldigvis er barna så små så de bryr seg jo fint lite så lenge alt er rosa og har glitter. Fedrene i dress og damene i skikkelige pene klær, dyre vesker og sminket som noen fotomodeller. Fint og flott at folk er pent kledd, er ikke det. Men når man blir sett rart på akkurat som "hva gjør hun her?" synes jeg det er ekkelt (Jeg kler meg helt normalt hvis det var noen som lurte)Skal fortsette å gå for hun ELSKET den første timen og har ikke snakket om annet siden vi var der :)Dagens sutring fra meg..Anonymous poster hash: b53a6...356 Jeg blir helt varm om hjertet når jeg leser at hun har fått skikkelige ballettsko :)Jeg sier TO ting til de foresatte ved semesterstart:1) Om de skal bruke penger på utstyr - legg pengene i gode sko.2) Sett opp elevens hår i topp.Det er alt. De kan om så er danse i tights og trøye. Det som er avgjørende er at de kan bevege seg i klærne.Draktene fra H&M er gode og det er bare TULL å kjøpe en styggdyr drakt som barnet vokser ut av halvveis i semesteretBlås i de andre foreldrene og kos dere på balletten :)Sminke på småjenter hører IKKE hjemme i dansesalen. Policyen hos er at de som får liv og har lyst kan få sminke seg bittelitt på forestillingen.Takk! Du sier den "hårtåppen". Jeg aaaner ikke hvordan man gjør det. Har du noen tips? HI Anonymous poster hash: b53a6...356 Sett håret i hestehale, snurr resten av håret rundt strikken så det blir en ball, fest med noen hårnåler og sett et hårnett over slik gjorde vi det, men bare til forestillingene, vanlig hestehale på trening, men jeg danset jazzballett Takk for oppskrift! Skal prøve og øve på det, får håpe jeg får det til ettersom hun har "rapunzel" hår Og dere andre damer, takk for hyggelige svar! HI Anonymous poster hash: b53a6...356 Kjøp hair bun kjempebillig og mange nettsteder selger det Kjempeenkelt! Bare å google hair bun. Anonymous poster hash: 7ff15...3b4 Takk! HI Anonymous poster hash: b53a6...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå