Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Aner ikke hva som er normalt og hvor gamle foreldrene er på slike steder, men jeg var slik som jeg kunne se det den yngste og fattigste. Er student og kommer akkurat ikke i de dyreste klærne. Klærne til datteren min synes jeg var kjempefine og hun var så søt - den lille ballerinaen min Hadde kjøpt klærne på H&M, men skoene hadde jeg kjøpt i en skikkelig "ballett-butikk", men jeg kunne se tydelig at de andre barna hadde skikkelige dyre klær og noen hadde tilogmed sminke(!). Heldigvis er barna så små så de bryr seg jo fint lite så lenge alt er rosa og har glitter. Fedrene i dress og damene i skikkelige pene klær, dyre vesker og sminket som noen fotomodeller. Fint og flott at folk er pent kledd, er ikke det. Men når man blir sett rart på akkurat som "hva gjør hun her?" synes jeg det er ekkelt (Jeg kler meg helt normalt hvis det var noen som lurte) Skal fortsette å gå for hun ELSKET den første timen og har ikke snakket om annet siden vi var der Dagens sutring fra meg.. Anonymous poster hash: b53a6...356
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Går i HM dansetøy her også
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Aner ikke hva som er normalt og hvor gamle foreldrene er på slike steder, men jeg var slik som jeg kunne se det den yngste og fattigste. Er student og kommer akkurat ikke i de dyreste klærne. Klærne til datteren min synes jeg var kjempefine og hun var så søt - den lille ballerinaen min Hadde kjøpt klærne på H&M, men skoene hadde jeg kjøpt i en skikkelig "ballett-butikk", men jeg kunne se tydelig at de andre barna hadde skikkelige dyre klær og noen hadde tilogmed sminke(!). Heldigvis er barna så små så de bryr seg jo fint lite så lenge alt er rosa og har glitter. Fedrene i dress og damene i skikkelige pene klær, dyre vesker og sminket som noen fotomodeller. Fint og flott at folk er pent kledd, er ikke det. Men når man blir sett rart på akkurat som "hva gjør hun her?" synes jeg det er ekkelt (Jeg kler meg helt normalt hvis det var noen som lurte) Skal fortsette å gå for hun ELSKET den første timen og har ikke snakket om annet siden vi var der Dagens sutring fra meg.. Anonymous poster hash: b53a6...356 Du er fin som du er, med de klærne du har! Supert at datteren din synes det var morsomt på første time :-) Anonymous poster hash: bcb6c...5c7
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 drit i det.Det er sikkert bare du som føler det slik,de andre tenker sikkert ikke over det. Anonymous poster hash: b85df...1ea
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Aner ikke hva som er normalt og hvor gamle foreldrene er på slike steder, men jeg var slik som jeg kunne se det den yngste og fattigste. Er student og kommer akkurat ikke i de dyreste klærne. Klærne til datteren min synes jeg var kjempefine og hun var så søt - den lille ballerinaen min Hadde kjøpt klærne på H&M, men skoene hadde jeg kjøpt i en skikkelig "ballett-butikk", men jeg kunne se tydelig at de andre barna hadde skikkelige dyre klær og noen hadde tilogmed sminke(!). Heldigvis er barna så små så de bryr seg jo fint lite så lenge alt er rosa og har glitter. Fedrene i dress og damene i skikkelige pene klær, dyre vesker og sminket som noen fotomodeller. Fint og flott at folk er pent kledd, er ikke det. Men når man blir sett rart på akkurat som "hva gjør hun her?" synes jeg det er ekkelt (Jeg kler meg helt normalt hvis det var noen som lurte) Skal fortsette å gå for hun ELSKET den første timen og har ikke snakket om annet siden vi var der Dagens sutring fra meg.. Anonymous poster hash: b53a6...356 Du er fin som du er, med de klærne du har! Supert at datteren din synes det var morsomt på første time :-) Anonymous poster hash: bcb6c...5c7 Tusen takk, får tenke sterkt på det når jeg sitter der igjen på gangen med eliten HI Anonymous poster hash: b53a6...356
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Uff for en uggen start da, jeg skjønner følelsen. Men så er jeg skrudd bakvendt sammen så jeg hadde mest sannsynlig kledd meg enda mer alternativt og gjenbruks, med sleng og strikkajakke neste gang. Og sørga for at jenta mi var den desidert best oppdratte, høflige og inkluderende ungen der ;-) Anonymous poster hash: e0637...91a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Vet du, gi blanke blaffen i de andre! Du er deg og garantert kjempeflott uansett hva du kommer kledd i! Om andre ser på deg på en negativ måte viser det bare hvor overfladiske de er. Nyt heller å se hvor lykkelig datteren din blir av dansingen Anonymous poster hash: 7193f...1ea
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Takk, damer! Dere gav meg en liten selvtillitsløft Kanskje jeg få gå for ideen din Anonym #6 hihi HI Anonymous poster hash: b53a6...356
Vinterlilje Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Gi blaffen! Kanskje de dømmer deg utfra utseende og kanskje du dømmer dem. Under alt er dere sikkert alle like trivelig så hva med å bli kjent med dem?
Jojo x3 Skrevet 25. januar 2014 #10 Skrevet 25. januar 2014 Prøv å ikke bry deg! Tenk heller på hvor kjekt dette kan være for datteren din! Min jente danser i hm klær og syns hun er kjempefin jeg. Ser at noen av de andre har "ekte", dyre balettklær, men det gidder jeg ikke bry meg med. Det som betyr noe er at hun får danse og at hun liker det.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #11 Skrevet 25. januar 2014 Jeg har ikke hørt om barn som er så små som bruker noe annet enn H&M-klær til å danse ballett i. Fortsett med det og vær heller litt bekymret på vegne av de barna med sminke, på hvordan presset på dem vil være når de blir eldre. Anonymous poster hash: 6cab6...090
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #12 Skrevet 25. januar 2014 Enig med de andre, blås i det! Du er jo yngre enn de andre skriver du, de er sikkert ferdig med utdanningen og har godt betalte jobber og dermed litt mer penger enn du har akkurat nå. Om noen år er du ute i jobb og Og klart de kler seg litt annerledes, de er jo eldre Du er ung, fresh og flink mamma som er med ballerinaen din på timer Bare kos deg med jenta du, de bryr seg ikke noe med hvilke klær dere har, og det gjør ikke de andre barna heller! Anonymous poster hash: 7322c...007
Snuppa09 Skrevet 25. januar 2014 #13 Skrevet 25. januar 2014 Noen har jobber hvor de er nødt til å kle seg slik og andre "bare" liker det. Sikker på at du neste gang vil se at det er flere som er "normalt" kledd som deg hvis du ikke lar deg blende av de som gjør mye ut av seg. Mine arn har også danset ballett og mange av foreldrene har vært som du beskriver og mange har hvert som deg. La alle få være som de vil, både de og du. Ikke la deg "blende" og kos deg på dans med jenta de:)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. januar 2014 #14 Skrevet 25. januar 2014 Skulle du komme til å trenge "skikkelig" dansetøy kjøp second hand fra ebay.co.uk. Fikk tak i ett sett til min datter med to trikoter, skjørt, oppvarmingsjakke og leggings, alt matchende samt et par treningssko for 80 kr.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #15 Skrevet 25. januar 2014 Vi har ikke prøvd ballett, men turn. Der går alle barna (nesten) i samme HK- turndrakten fra H&M med et lite strutteskjørt. Det viktigste er jo gode turnsko… Synes det høres rart ut, tror nok du bare har vært "uheldig" med turnpartiet til datteren din, eller er det du som ikke ser de andre som er som deg? Vi bor på Oslos vestkant, så hvis det skulle være noen "sånne" så skulle det vært her også. Anonymous poster hash: 2e494...24c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #16 Skrevet 25. januar 2014 Folk vet å sikre penga sine Helt latterlig spør du meg! Håper jeg aldri, aldri blir så jævla grunn!! Anonymous poster hash: d1e05...225
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #17 Skrevet 25. januar 2014 Kanskje dere har rett i at jeg bare trodde at det var blikk som ble kastet mellom noen av dem, ikke vet jeg. Prøvde litt å få en slags kontakt med å smile vennlig, men det var lite "svar". Men prøvde det jo ikke med alle så kanskje jeg skjærer alle under en kam her Uansett koste jeg meg også siden jeg hørte latteren hennes fra danssalen! HI Anonymous poster hash: b53a6...356
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 25. januar 2014 #18 Skrevet 25. januar 2014 Var foreldrene kledd i dress og penklær på barnas ballettøving? Det synes jeg er rart, med mindre de kom fra selskap eller jobb. Det høres ut som du bor i Oslo og at din datter har trening i Operaen. Kanskje de så på deg og tenkte det ene eller andre, jeg tipper at de kanskje ikke har tenkt noen verdens ting? Hev hodet, du og din datter er garantert fine som dere er! Det viktigste er jo tross alt dansegleden! Jeg danser selv, og husker spesielt godt balletten fra da jeg var barn. Sukk... Hadde sikkert på meg arvetøy i alle mulige grælle farger, men hjelpes som jeg koste meg! Lykke til med dansejenta di
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #19 Skrevet 25. januar 2014 Skulle du komme til å trenge "skikkelig" dansetøy kjøp second hand fra ebay.co.uk. Fikk tak i ett sett til min datter med to trikoter, skjørt, oppvarmingsjakke og leggings, alt matchende samt et par treningssko for 80 kr. Dette skal jeg se etter når hun trenger nye klær! Takk HI Anonymous poster hash: b53a6...356
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #20 Skrevet 25. januar 2014 Jøss, høres kjipt ut! Hvor er dette? Her danser langt halvparten av alle barna fra 5-8 år (jeg har barn på to partier) i hm-tøy! Foreldrene er helt vanlige folk i helt vanlig tøy. Skjønner godt du følte deg utilpass, men hev deg over det, så lenge jenta di liker å danse Anonymous poster hash: fc9c7...fe9
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #21 Skrevet 25. januar 2014 De bruker også ballettsko fra hm, ikke noe galt i det Anonymous poster hash: fc9c7...fe9
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #22 Skrevet 25. januar 2014 Kanskje dere har rett i at jeg bare trodde at det var blikk som ble kastet mellom noen av dem, ikke vet jeg. Prøvde litt å få en slags kontakt med å smile vennlig, men det var lite "svar". Men prøvde det jo ikke med alle så kanskje jeg skjærer alle under en kam her Uansett koste jeg meg også siden jeg hørte latteren hennes fra danssalen! HI Anonymous poster hash: b53a6...356 Jeg gikk på babysvømming med ene barnet mitt på dagen og syns det var hyggelig å sitte og snakke med de andre etterpå. De fleste var hyggelige, men hun ene virket ekstremt overlegen og rett og slett ufyselig. Jeg syns hun bare så rart på meg og hun virket som hun syntes hun var mye bedre enn de fleste av oss andre. Etterhvert fant jeg ut at hun var veldig hyggelig! og bare veldig sjenert. Det kan jo være sånn med noen av foreldrene du forsøkte å smile til også. Gi det litt mer tid og hvis alle fortsetter å være like overlegne, så ta med deg en bok du kan lese i mens du venter. Anonymous poster hash: 6cab6...090
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #23 Skrevet 25. januar 2014 Hvor er det datteren din danser? Slik har jeg aldri oppfattet det der min går, selv om gjennomsnittsinntekten her er blant de høyeste i landet. Jeg er bonde og kommer vanligvis i arbeidstøyet og noen ganger høye grønne gummistøvler. Noen ganger hvis jeg har tid kommer jeg i løpetøy, og det er hverken årets eller fjorårets modell. Datteren min foretrekker å danse barfot i en vanlig thigts og en løs T-skjorte. Jeg har aldri opplevd noe negativt. Jeg er helt sikker på at dere begge to er bedre kledd enn oss. Anonymous poster hash: de130...fe5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #24 Skrevet 25. januar 2014 Å fysj! Drit i staffasjen de andre foreldrene har. Det er da helt vanlig at de minste bruker HM-tøy på balletten, ja sko også. Jeg er også "dårligst" kledd av mammaene som sitter på gangen, men bryr det meg? Ikke det aller minste. Jeg er voksen, jeg lever mitt liv, jeg har så god selvtillit at jeg vet at klær i mange tilfelle kun er staffasje. Det kan godt hende flere av dem du opplevde egentlig er misunnelig på deg som går i "enkle" og gode klær. Anonymous poster hash: 767fd...017
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #25 Skrevet 25. januar 2014 Var foreldrene kledd i dress og penklær på barnas ballettøving? Det synes jeg er rart, med mindre de kom fra selskap eller jobb. Det høres ut som du bor i Oslo og at din datter har trening i Operaen. Kanskje de så på deg og tenkte det ene eller andre, jeg tipper at de kanskje ikke har tenkt noen verdens ting? Hev hodet, du og din datter er garantert fine som dere er! Det viktigste er jo tross alt dansegleden! Jeg danser selv, og husker spesielt godt balletten fra da jeg var barn. Sukk... Hadde sikkert på meg arvetøy i alle mulige grælle farger, men hjelpes som jeg koste meg! Lykke til med dansejenta di Nei, vi var ikke i Operaen Kan jo være slik at de aller fleste kom rett fra jobb eller noe sånt som gjorde at alle var pent kledd. Eller så innbilte jeg det, men da har jeg bra livlig fantasi altså HI Anonymous poster hash: b53a6...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå