Gå til innhold

Vet ikke om jeg klarer dette *syte*

Anbefalte innlegg

Har noe som heter vasomotorisk rhinitt, overaktiv slimhinne i nesen, det er som vanlig allergi, men litt mer diffust. Kan feks reagere veldig på vind eller temperatur, mens parfyme kan gå greit. Og nå har jeg sprayet i 1,5 døgn og er som en vandrende zombie. Potte tett, nyser serienys på 8-10 nys i slengen, tårene triller og jeg er potte tett i ørene :-\

Og jeg tør jo ikke ta kortisonsprayen som jeg vanligvis bruker, så dette blir noen tøffe uker. Sutre-sutre :-P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144114846-vet-ikke-om-jeg-klarer-dette-syte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ringe dem på mandag. Prøver å holde igjen på nysinga, men to ganger har jeg måttet spraye en ekstra gang. Heldigvis ikke mulig å overdosere så vidt jeg har funnet ut. Blæhh. Føler meg skikkelig delikat. Og "bedre" blir det vel når hormonene kikker inn. Hvor lang tid pleier det å ta før man evt merker noe til hetetokter og slikt?

har du prøvd å ta saltvannsspray / sesamolje spray? i stedet for kortisonsprayen din

Saken er at jeg reagerer allergisk på alt som ikke demper direkte, det inkluderer vanlig nesespray, saltvann og olje. Og dessverre også suprecur'en viser det seg (hadde jo et lite håp). Men googlet litt og det ser ut for at det er flere allergikere som har klarsignal for å ta kortison mellom suprecur/synarela-dosene sine. Så det er håp :) Bare jeg ikke bryter ut i bihulbetennelse innen mandag så skal jeg være glad  :tommelopp:

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...