Gå til innhold

Hvor lenge brukte dere barnestol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til barnet ved måltider?

Anonymous poster hash: 9681e...97d

Skrevet

Eldste er nesten to og likar best å vere utan. Det er foreløpig ein dårlig idé, bordet blir for høgt. Funderar på å sette vekk høgstolen og hente ein tripp trapp hjå foreldra mine. Planen var opprinnelig at barna skulle byte stol når yngste vokste ut av newbornseat på sin tripp trapp.

Skrevet

Mine på 5 og 6 år sitter i tripp trapp stolen og spiser enda, men uten bøyle selvfølgelig, den tok vi vekk når de begynte klatre ut av den selv....

Anonymous poster hash: 26ab8...810
Skrevet

mi har sittet på vanlig stol fra hun begynte og klatre i barnestolen så hun var vell litt over året.  

Skrevet

Hun byttet nettopp fra babystol til tripp trapp stol. 2 år.

Skrevet

han nektet å sitte i tripp trapp stolen rundt 2år. Jeg kjøpte en høy barnestol fra Ikea, som gjorde at han rakk opp til bordet.

Anonymous poster hash: 5d348...9c7
Skrevet

han nektet å sitte i tripp trapp stolen rundt 2år. Jeg kjøpte en høy barnestol fra Ikea, som gjorde at han rakk opp til bordet.

Anonymous poster hash: 5d348...9c7

Her er det omvendt, ho byrjar å bli misnøgd med ikeastolen og vi vurderar tripp trapp.
Skrevet

Han nektet å bruke de fleste barnestoler like før han fylte 2, bl.a. den som stod hos besteforeldrene. Bare tripp trapp som er godtatt, så han bruker det hjemme og vanlig stol borte. Sitter på kne på vanlig stol, det funker fint. :) 2,5 år nå.

Anonymous poster hash: 83b0c...7b7
Skrevet

Mine på 3 og 5 1/2 sitter på de høye IKEA-stolene.

Anonymous poster hash: 7000a...5af

Skrevet

Takk for svar! Frøkna er 18 måneder og blir bare tull med barnestolen, reiser seg og vil ikke sitte der. Lurte å kvitte oss med den eller om hun kanskje vil sitte der igjen senere. Tror vi bare satser på at vanlig stol holder

Anonymous poster hash: 9681e...97d

Skrevet

Tripp trapp i uten bøyle fra 1 år alle tre

Anonymous poster hash: 7ea30...8a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...