Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Sov godt i natt, men har i hele dag følt meg helt rar. Så rar i hodet, som om jeg har vært våken i 2 døgn, rar i magen og synet har vært litt rart. Følte alt gikk så fort når jeg prøvde å se på tv. Fikk ikke til å sove og har tisset ofte og mye. Rar følelse der nede. Ikke direkte svie, men kjennes tissetrengt ut med en gang etter do. Kan dette være en uvi? Anonymous poster hash: d5834...0fd
PrinsesseHengepupp Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Absolutt. Hos eldre er ett av de vanligste (ofte også eneste) tegnet på uvi forvirring, og det samme kan opptre hos yngre, men da vil man som oftest ha andre tegn, slik som du beskriver, svie, hyppig tissing, feber eller magesmerter i tillegg. Mitt beste råd er å starte med tranebærekstrakt allerede nå, om du har det i hus, det har ofte hurtigere og mer effektiv virkning enn penicillin alene, men levèr gjerne en urinprøve på legevakta i morgen om du har mulighet.
NormaJean Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Ja, det er vanlig for eldre iallefall å bli surrete av UVI. Men du er ikke gravid? Da bør du til lege med en gang hvis du føler deg rar i hodet og problemer med synet. Men drikk masse vann og drikk tranbærjuice eller kapsler som hun over sier. Og ta en morgenurinprøve med til legen hvis du ikke føler deg bedre snart! God bedring da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå