Gå til innhold

Hjeeelp

Vig14

Anbefalte innlegg

Siste mens 28.12. Har syklus på 31-32 dager. Fikk positivt graviditets test 5-6 dager før ventet mensen.. Tok en digital : Stod gravid 1-2 !

Hadde sex med en på kvelden 10 januar. Fikk fort tørket meg og dusjet hvis dette har noen å si.

Hadde så sex 2 ganger til dagen 11-12 -13 og 15 januar med en annen.

Hvem kan være faren til barnet Mitt???

Å herregud for en situasjon :(

Fortsetter under...

Må bare beklage å si at det kan du umulig finne ut av med beregninger og ultralyd.

du har hatt samleie altfor tett med disse to.

Jeg er i samme situasjon der jeg er usikker, men har litt bedre sjans enn deg å finne ut av dette ved ul. Men jeg har funnet ut at man kan dra til sverige å få tatt en farskapstest i uke 11.

Anonymous poster hash: 86d3f...1a5

Det er ikke sannsynlighet for for verken den ene eller den andre. Det blir helt umulig å si :/

Jeg skal finne informasjon til deg om det, jeg har fått tilsendt informasjon om klinikken i sverige. Det er dessverre dyrt. Men helt verdt det mener jeg.

Hva tenker du om graviditeten? Ønsker du barnet? Er di to informert om at du er gravid?

Glemte å skrive at sædceller kan leve opp til 5 døgn.

Også kan du bli gravid dagene før den 15. I og med at du har hatt sex med begge to under eggløsningsdagene er dette umulig å finne ut av.

Her har du link til en klinikk i sverige. Jeg sendte mail til de for å få mer informasjon og de svarte rimelig kjapt.

http://www.crocus.nu/Undersokningar_-_Faderskapsbestamning.html

Annonse

Annonse

Sex den 10. Kan absolutt føre til graviditet. Sædceller kan leve i noen dager mens de venter på at egget skal bli sluppet.

jeg hadde samleie med en mann jeg ikke kjenner den siste dagen i mensen. Han kom ikke. Noen dager etterpå fant jeg og eksen tilbake og hadde sex flere ganger hver dag i

2 uker. Han kom hver gang. Vi hadde også sex under eggløsningen..

jeg tror og håper på at det er han.

Joo, men den lille sjansen er jo der, så jeg håper ultralyd på tirsdag kan hjelpe litt.

Jeg har i hvertfall full forståelse for om du beholder eller om du tar abort.

Det er ikke lett å ha det slik. :/

Har du fått bestilt deg legetime?

Håper det ordner seg for deg til slutt. Det er leit å først finne ut at man er gravid, for så og måtte bære på alle disse tankene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...