mamma_bergen Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, noe som kom som en stor overraskelse! Men jeg har bestemt meg for å beholde, så nå er jeg spent, glad, skremt og jeg er full i tanker Det er lenge siden sist og jeg føler derfor at jeg har glemt en hel del, men det kommer nok etterhvert Jeg har en datter som snart blir 8 år. Jeg er 5+2 uker på vei, så det er ganske ferskt ennå
Dr Mcstuffins Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Gratulerer Da hører du vel til inne på septempertråden:)
mamma_bergen Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2014 Gratulerer Da hører du vel til inne på septempertråden:) Ja, jeg har vært innom noen kalkulatorer og de sier jeg har termin 27. sep. Og takk!
Kjøttmeis Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Grattis, og velkommen i septembergjengen!
mamma_bergen Skrevet 26. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2014 Grattis, og velkommen i septembergjengen! Takketakk
Lykkebaby♡ Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Gratulerer med spiren, og velkommen til Septemberklubben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå