Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Hvor tidlig kan man se noe på ul? Får tett oppfølging denne gangen, men er usikker på når jeg skal ta kontakt mtp hva man kan se så tidlig. Anonymous poster hash: 3b457...b8c
Pariserdama Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Det er vel rundt uke 7 man kan se hjertet slå? Jeg var 7+3 og så i alle fall et tydelig og sterkt bankende hjerte
*ønskegull* Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Jeg har alltid tidlig ul (får oppfølging annenhver uke), og da starter jeg i uke 7.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Jeg har alltid tidlig ul (får oppfølging annenhver uke), og da starter jeg i uke 7. Var det fastlegen som henviste deg videre eller tok du kontakt med sykehuset? Anonymous poster hash: 3b457...b8c
*ønskegull* Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Jeg har alltid tidlig ul (får oppfølging annenhver uke), og da starter jeg i uke 7. Var det fastlegen som henviste deg videre eller tok du kontakt med sykehuset? Anonymous poster hash: 3b457...b8c Fastlegen henviste meg til gynekolog. Og jeg har blitt henvist til sykehus (både fra gyn og fastlege). Men det er gynekologen jeg er til annehver uke. Når jeg har testet positivt så ringer jeg direkte til gynekologen min for å avtale tidspunkt for ul
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Jeg har alltid tidlig ul (får oppfølging annenhver uke), og da starter jeg i uke 7. Var det fastlegen som henviste deg videre eller tok du kontakt med sykehuset? Anonymous poster hash: 3b457...b8c Fastlegen henviste meg til gynekolog. Og jeg har blitt henvist til sykehus (både fra gyn og fastlege). Men det er gynekologen jeg er til annehver uke. Når jeg har testet positivt så ringer jeg direkte til gynekologen min for å avtale tidspunkt for ul Tusen takk for svar Ringer fastlegen på mandag sånn at han får henvist videre mulig jeg tar en tlf jordmor så kan kanskje hun henvise meg også Anonymous poster hash: 3b457...b8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå