Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei...

Jeg lurer på om noen har erfaring med hausken og det offentlige... For og imot egentlig og sefølgelig priser og ordninger... Leter meg i hel på nett men får jo ikke noe konkret svar.. Vi er blitt henvist til offentlig ferilitets senter i haugesund men kjenner ingen som har vært der bare hørt om det private...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144114550-hausken-offentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har bare vært på Hausken og ikke innom det offentlige så jeg har ikke noe å sammenligne med. Men jeg er veldig fornøyd og ble gravid på første forsøk. Hvis du leser tråden som heter 3 for 2 pakken på Hausken står det litt erfaringer om Hausken der, både fra meg og andre. :)

Gjest Gullebolle

Jeg har vært på fertilitetsavdelingen i Haugesund og er nå på Hausken, så har erfaring fra begge steder.

Haugesund var vi veldig fornøyde, og har fått to fantastiske barn der. Litt mer samlebånd følelse der i forhold til Hausken, men var absolutt fornøyd, varme flinke sykepleiere og flinke leger.

Er nå igang med å lage nr 3, vi er nå på Hausken, har hatt et forsøk som gikk vasken, jeg er vanskelig å stimulere. Men Jon overtalte meg til et forsøk til, og det er jeg jammen glad for. Ny medisin, andre doser og i går tok jeg ut 24 egg, og 22 er blitt befruktet, aldri hatt så høy befuktningsrate før. ikke i nærheten en gang, selv om jeg har mange egg:) Innsetting i morgen (På en lørdag) Forrige gang hadde jeg uttak på 1.Mai, den dagen er jo klinikken selvsagt stengt, men de åpnet fordi jeg måtte ta ut den dagen:) Utrolig service, Dyktige folk, og en lege som virkelig vet hva han gjør. Jeg kunne aldri valgt en annen klinikk etter å ha vært der, følt meg utrolig godt ivaretatt! Jeg føler meg ganske sikker på at det blir en Hauskenbaby på oss på noen av disse eggene:)

Hausken!! Hausken Hausken Hausken :)

vi har vært innom det offentlige i en annen kant av landet og har EKSTREMT dårlig erfaring med det!! men det er forskjellig fra par til par, noen er heldige og andre ikke. noen liker det offentlige, andre foretrekker det private.

men kan skryte Hausken langt opp i skyene :) vi fikk forsamtale 2 dager etter kontakt, vi ble kjempe godt mottatt, har fått den beste servicen, kunne ringe inn de idiotiske panikk spørsmålene døgnet rundt under prosessen osv :)

i tillegg er jeg i dag 19+3 med en liten gutt :) det er vårt første forsøk på Hausken :) etter at vi ble fortalt av en overlege i det offentlige at vi ALDRI kom til å få barn

så jo da, Hausken anbefales!! :) ellers hadde vi aldri hatt vår lille gutt i magen min :)

Vi hører til det offentlige i Haugesund har nettopp hatt et mislykket fersk og fryseforsøk:( vi har ikke lykkes enda men skal i gang med forsøk 2 nå. Syns personale e fantastisk hyggelige. Har gått på puregon og skal ha nytt regime med det nå. Håper jo vi skal få det til i det offentlige.

Går dere på puregon på Hausken eller er det helt andre ting?

Vi har en hauskenbaby og er nå i gang med å forhåpentligvis lage enda en der ;) er superfornøyd med Hausken og menneskene som jobber der! Vi orket ikke vente på det offentlige, og valgte Hausken fordi vi kom til kjapt! Angrer ikke et sekund og kom til med en gang.

Hausken er kjent for å skreddersy behandling og medisiner ut fra den enkeltes behov. Selv gikk jeg på metformin, prednisilon, gonal f og klexane (og lutinus etter innsett) under mitt forsøk - som endte i graviditet på første forsøk ;)

Nå kan jeg ikke uttale meg om det offentlige da, men Hausken anbefales varmt! ;-)

Annonse

wow mye skryt av hausken her :D jeg er ikke en av de rikeste så vi ble annbefalt offentlig på haugesundsykehus. Vi kommer nokk ikke inn før sommer siden de sa at d var fem mnd. Ventetid... jeg har ingen eggledere og veit ikke om d blir værre å ta ut egg, jeg er vel ganske grønn når d kommer til dette. Vi vet at vi blir gravid mn begge gangene setter de seg sefølgelig i egglederen. Noen som sitter i samme båt? Klem

• 2 uker senere...

Vi er ett par fra Bergen som hadde en omgang på Haukeland sykehus. Den gangen var det helt pyton!!!

Ble anbefalt Haugesund sykehus og har ikke angret på det!! Koselig stemning og veldig greie alle som jobber der.

Vi fikk vår første gutt desember 06 og når vi bestemte oss for å prøve igjen så var det jammen de samme flinke folka som jobber der. Syns det sier noe om at de liker jobben sin og vil bli best i det de driver med!! Så nå har vi to nydelige prinser! Anbefaler Haugesund på det varmeste!!

Masse lykke til uansett hva du velger!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...