Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Jeg lovte meg selv at jeg ikke skulle være av den stressa typen, men nå har jeg et lite nervesammenbrudd. Jeg vet ikke om det er hodet mitt som benekter fakta eller jeg som bare ikke ser klart. Jeg er 10+6 i dag, i storform og har ingen plager what so ever. Og det er det som er problemet. Jeg klarer bare ikke å skjønne hvordan det liksom skal være noe der inne..? Alle snakker og skriver om disse "enooorme forandringene" som skjer i en kvinnekropp ved en graviditet, men jeg kjenner ikke til en liten forandring engang. Ja, jeg er kjempeheldig som har surfet gjennom disse snart 12 ukene uten så mye som å se på doskåla, men jeg klarer ikke å glede meg over det. Jeg syns det er litt vanskelig å skjønne at noe skal kunne vokse og gro inni meg uten at jeg kjenner noe som helst til det. Familien min vet det, og de strikker og gleder seg, men jeg klarer ikke å tro på det før jeg ser noe på en skjerm. Har time til tidlig UL 11. februar, men sånn som det er nå forventer jeg ikke å se noe som helst på den skjermen. Jeg tenker at jeg kommer til å se en tom livmor, og måtte innse at kroppen min bare lurer meg eller at det bare er jeg som har vært innbilsk. Og da blir det flaut og måtte fortelle familien min at "sorry folkens, det var bare innbilning". Jeg ser jo nå at dette er et rotete, hormonelt og latterlig innlegg, men dette er tanker jeg bare må få ut, og jeg ønsker å høre tankene deres også. Anonymous poster hash: 1ccb3...105
Sienna85 Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Hadde jeg vært deg hadde jeg betalt for privat ul så fort som mulig. Da får du enten bekreftet at alt er i skjønneste orden eller ikke. Uansett slipper du å enten gå i 3 uker til å bekymre deg hvis ting er bra, eller å grue deg hvis ting ikke er bra. Lykke til i allefall, håper alt er bra inni der klem
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Skriver under på det, bedre å betale ekstra for å slippe unna bekymringer!
Lulusen Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Jeg har hatt mye mindre symptomer dette svangerskapet, ble også bekymret siden jeg hang over doskåla hele forrige svangerskapet og virkelig følte på kroppen at jeg var gravid. Tok det opp med legen på første svangerskapskontroll som sa jeg ikke skulle bekymre meg, noen er bare heldig å slipper unna plagene, det er jo massevis av damer som ikke finner ut av at de er gravide før langt ut i svangerskapet fordi de ikke har hatt noen symptomer! Men tidlig ultralyd er beroligende ja! Lykke til og nyt svangerskapet uten plager så langt
Fillibobba Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Jeg har hatt det ganske likt som deg. Er akkurat 11+0 idag jeg også. Hadde jeg ikke visst at jeg var gravid, hadde jeg nok heller ikke kjent de "plagene" jeg har hatt. Som egentlig er å være ekstra trøtt og tisse mye. Ingen vektoppgang og kvalme her i gården.. Skal på ul på tirsdag, så blir spennende:)
HanneS.85 Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 skriver som hun over her, er 11 + 5, men har hatt minimalt med plager. kanskje ville jeg ikke visst at jeg var gravid, hvis jeg bare skulle hatt det som bakgrunn, men mangel av mens og flere positive tester har bekreftet at jeg er. nå gleder jeg meg masse til tidlig ul over neste helg + å bli mamma i august
Pariserdama Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Hei! Jeg er 12+4 i dag og har hatt det akkurat slik du beskriver! Hadde jeg ikke visst at jeg var gravid, OG fulgt opp med flere private UL fra uke 7 til nå, så hadde jeg ikke trodd at det var noe der! Jeg råder deg også til å fortest mulig få en UL! DA blir det virkelig Slapp av, du er nok bare en av de få heldige som ikke kjenner så mye...og det kan fremdeles hende symptomene kommer snikende Her spratt magen ut mellom uke 11 og 12. Lykke lykke til og kom med en oppdatering etter UL da.
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Hadde det som deg med forrige mann. Kjente ingenting flr kanskje uke 16. Var hysterisk og gubben ble "lei". Var på ul i uke 8, 12, 16 før ordinær ul i 19. Er fremdeles slik, men sliter med kvalme så håper at det betyr noe. Er kanskje sånn annhver dag. Veldig slitsomt, kunne ønske jeg var av den typen som hadde hevet hodet og johoo jeg er gravid så. Kommer nok av jobben jeg har, derfor jeg er litt hysterisk.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Tok en test i dag tidlig, som var kjempepositiv. Så nå slapper jeg i alle fall litt mer av :-) Kjent litt mer til strekking og sånt i dag også, så da skal jeg vel klare å holde ut til UL om litt over to uker! Takk for tips alle sammen, godt å vite at jeg ikke er den eneste som har det sånn Anonymous poster hash: 1ccb3...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå