Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer såå mye drømmesofie  :strix:  

Selv venter jeg enda på TR eller ingen TR. Jeg har hatt utrolig vondt i hodet de siste dagene og feberfølelse i kroppen, veldig trøtt samt at det småstikker/presser i områdene der nede og i korsryggen, det har det gjort i en uke nå. Målte tempen tidligere i dag å da viste den plutselig 37,3 og min pleier å ligge på 36,6-36,8. Men nå er den gått litt ned igjen til 36,9. Spennende. IKM er i følge kalender appen er på fredag men, ifølge EL budre den vært senest nå så vi får se  :wub:

Annonse

Gratulerer DrømmeSofie!! :sol: Den ClearBlue testen levner jo ingen tvil, måtte du få et fint svangerskap. :)

Jeg sitter ennå offshore, har gått to dager over IKM nå (noe som aldri pleier å skje da jeg har svært stabil syklus) og enda ingen tegn til TR, så jeg biter negler av spenning!! :hoppe: Har jo selvfølgelig ingen test med meg ut her, så må pent vente med å teste til jeg er tilbake på land (forhåpentligvis i morgen). GAHH! Forsøker å ikke ha for høye forhåpninger, men det er neimen ikke lett!

Annonse

Passeli lamslått nå. Tok en test for litt siden, den viste en klar og tydelig strek - så det ser ut til at jeg faktisk er gravid! :hjerter: Klarer egentlig ikke helt tro det, skal ta en CB digital med ukeindikator på morgenurin i morgen tidlig for å dobbeltsjekke. Men etter alt å dømme joiner jeg dere Bearplace og DrømmeSofie på 1. trimester! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...