Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bearplace: Da er vi jo relativt likt. Jeg TROR jeg hadde EL den 4. eller 5. februar - den kom tidligere enn jeg trodde. Men jeg tørr ikke og teste enda. Skal sjekke når jeg kommer hjem i morgen tidlig fra jobb hvor mange tester jeg har. Har jeg flere enn en kan det hende jeg prøver og ta en test på lørdag:) Gratulerer igjen!!

Renate, jeg har ingen barn fra før :) Å, en som kanskje snart blir storebror :D

Tok en CB digital med ukeindikator nå, på morgenurin som har stått kaldt, den viste "ikke gravid". Hmmmf... Kanskje ikke nok hCg enda..? Ville ta den for å vite om jeg kunne fortelle det til kjæresten idag, men siden den ikke ble positiv så sier jeg ikke noe enda ;)

Har trodd det så mange ganger før på billigtester, og så etter en uke så kommer TR. Så venter litt med å gjøre noe mer med dette... Tror ikke noe på det før CB viser positiv ;)

Annonse

Så rart du fikk negativ med cb. Er du sikker du brukte den rett, og aldri holdt den skjevt? Jeg hadde nemlig mye mindre tydelige streker med 10 mi/ul og også 25 mio/ul testene, og fikk 1-2 på digital. Med så klare billigtester hadde jeg ikke vært i tvil uansett:)) Gratulerer!!

Anonymous poster hash: dc301...474

Så rart du fikk negativ med cb. Er du sikker du brukte den rett, og aldri holdt den skjevt? Jeg hadde nemlig mye mindre tydelige streker med 10 mi/ul og også 25 mio/ul testene, og fikk 1-2 på digital. Med så klare billigtester hadde jeg ikke vært i tvil uansett:)) Gratulerer!!

Anonymous poster hash: dc301...474

Holdt den rett i urin glasset, og så la den flatt mens den "jobbet" ?? Billigstrimmel-testene viser ikke så sterkt med en gang, det er etter ca. 20 minutters tid.. Men det har stemt før.. at de ikke er så sterke med en gang, men blir sterkere etterhvert! 

Er jo fortsatt litt til IKM, tidligst om to dager, så kan jo være det ikke er nok hcg... Jeg føler meg VELDIG gravid! 

Bearplace: så rart med den fra CB. Ut i fra de andre testene er det jo ikke i tvil om at du er gravid.

Det gikk nok ikke for meg denne måneden, kvise i nesa er kommet i løpet av natta så da kommer mensen om et par dager :/

Bearplace: Gratulerer!💕

Her jaktes det på symptomer, men synes ikke det er så mye som skiller seg fra pms!😜 litt stikninger, følelse av å være støl nederst i magen,kviser... Kjenner ikke noe særlig til ømme pupper, men våknet tidlig i dag av at jeg måtte på do! Ja, ja blir en spennende uke!👍

Gratulerer Bearplace, så utrolig kjekt!! :hoppe: Ønsker deg lykke til fremover i svangerskapet, måtte det bli lett og fint!

Her i gården er vel ømme pupper det eneste jeg kan kjenne nå 9 dpo, så ikke mye symptomer å snakke om. Reiser offshore en liten tur i morgen, men satser på å være tilbake til helgen. Venter med testing til jeg er hjemme igjen i alle fall. Men hvem vet, kanskje kommer tanta snikende før ventet, det har da skjedd før. Spennende å vente uansett! B)

Her er ikke håpet sååå høyt men, det har det ikke være noen mnder ;p Har testa 3 ganger i forrige uke og det var negativ men, jeg er ikke sikker på når EL var. Vet den var mellom Fredag-Tirsdag for to uker siden med tanke på smerter og EL slim. Såå vi får se, ingen tegn til noe TR enda. Sitter med vondt i hodet, slapp, ømme pupper, litt støl i korsryggen og noe stikking ved lysten og forran. Litt murringer i helgen men lite ellers :-) Men så kan dette også være tegn til TR så vi får se. Venter på noen tester i posten så kommer nok til å teste igjen når jeg får dem :-) 

Men det skal sies, håpet er mer oppe en de andre mnd ;p 

Spennende, vil-bli-mamma😄 jeg har hatt ømme pupper et par dager og i natt var jeg oppe for å tisse kl 04.00.... Jeg er ALDRI oppe om natten ellers! Tok en strimmeltest, men negativ!👎 Men, ikke så rart med tanke på at jeg ikke venter IKM søndag! Nervepirrende dette her altså!😁🙈

Ja skikkelig nervepirrende! Jeg tok en ny test i dag men den var negativ. Det var ikke med morgenurinen så kan ha noe med det også å gjøre  :wink: 

I dag har jeg ikke følt meg bra.. Småuggen, vondt i hodet, rar smak i munnen, kaldsvetter og blir veldig fort tungpustet.. I følge EL så skulle jeg hatt IKM i dag men siden jeg ikke vet når den var helt så kan den ha vært litt senere uansett om det ikke var EL slim? Hmmm ikke vet jeg, vi får vente i spenning å se  :P 

Får drøye tiden med å se på iHerb, og ebay.. Ebay har så mye søte babyklææær!!!!  :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...