GĂ„ til innhold

IKM uke 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

HÄper det er noen som vil hoppe inn i denne uka sammen med meg!:) MÄtte uke 8 vÊre uken for spirer som gror  :hjertesmil: 

lager en liten liste som vi kan sette oss pÄ:

mandag 17/02

tirsdag 18/02

onsdag 19/02

torsdag 20/02

fredag 21/02

lĂžrdag 22/02

Bonusmamma, 23 Är, B1, pp2

sĂžndag 23/02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er vi sammen igjen Bonusmamma ;) Jeg er litt usikker pÄ hvilken dag IKM er da jeg har hatt tre forskjellig sykluslengder siste 3 mnd. Men fra 16 til 19 en gang ;)

Masse lykke til fremover :D

Skrevet

Jammen er vi det!  :laugh:  Da fÄr vi hÄpe at det er samme termingruppe og ikke prÞvegruppe neste gang;)
.. Ikke helt sikker jeg heller, men har satt sÄnn ca! Startet med bidronninggele i dag, og har forventet EL om en ukes tid ++. :)

Takk i lige mÄde!  :hjertesmil:

Skrevet

Hei damer, Jeg vil gjerne melde meg inn her med dere!😄 Har IKM 23.02.13, sĂ„ fint om det kan fĂžres inn pĂ„ listen.

Vi er i pp1, etter sa i juli! HĂ„per dette blir mĂ„neden med stor M og full klaff!!👏👍😜

Skrevet

Hurraa, DrÞmmeSofie :D FÄr ikke redigert hovedinnlegget mitt (gÄr det an?), sÄ setter deg inn her:)
Min 2pp etter BO i november, sÄ vi satser pÄ denne mÄneden  :heiajente: KjÞrer dere natural all way, eller EL-testere dere eller tar noen magiske tilskudd? :laugh: 

Bearplace: bare satt deg pÄ 17. jeg. For Ä.. ha deg i listen  :fnise:  selv om det ikke er sikkert nÄr, enda. :)

UKE 8

mandag 17/02

Bearplace 

tirsdag 18/02

onsdag 19/02

torsdag 20/02

fredag 21/02

lĂžrdag 22/02

sĂžndag 23/02

DrĂžmmeSofie, pp1
Skrevet

Har bĂžrstet stĂžvet av cb monitoren, sĂ„ her testes det, for Ă„ finne gullegget!😄 tatt litt Ăžreakkupunktur de siste tre mnd ogsĂ„! NĂ„r det kommer til vitaminer, er listen lang;

B- complex, D- vit., Magnesium, Tran og Folat. Zink, Selen og Folat til mannen!😄😄😄 hva med dere?

Skrevet

Har bÞrstet stÞvet av cb monitoren, sÄ her testes det, for Ä finne gullegget! tatt litt Þreakkupunktur de siste tre mnd ogsÄ! NÄr det kommer til vitaminer, er listen lang;

B- complex, D- vit., Magnesium, Tran og Folat. Zink, Selen og Folat til mannen! hva med dere?

Tar mannen ogsÄ folat? jÞss, visste ikke at de trengte det. Her i huset tar ikke mannen noenting!

Jeg tar d3, b-vitamin, multivitamin, jern, omega3 selolje og folat. I tillegg har jeg nÄ begynt pÄ bidronninggele fram til EL, og skal ta wild yam etter det.

Bidronning bruker jeg sammen med selolje pga huden min ogsÄ :) Bare jeg som tar tillskudd med andre ord.

Ah, aldri prÞvd. Satse pÄ strimler her. Har dere barn fra fÞr? :) Mitt fÞrste, og sambo sitt andre her. :)

Skrevet

Folat finnes ogsĂ„ i B- complex, slik at han kunne like gjerne tatt det. Etter hva jeg har lest, er det viktig for celledeling og DNA, sĂ„ da har jeg tenkt at det ikke kan skade! 😁 bidronning og wild yam hĂžres bra ut, tenkt litt pĂ„ det jeg ogsĂ„, sĂ„ blir nok det etterhvert hvis det ikke funker med det fĂžrste!!!

Dette blir spennende! Vi har ingen barn fra fĂžr, men 4 sa bak oss.... SĂ„ denne gangen skal det gĂ„!đŸŒđŸŒđŸŒ

Skrevet

Jeg vil ogsÄ vÊre med. 1 pm, for fÞrste gang! Det fÞles stort!  IKM 19/02.   Jeg har kjÞpt en pakke med vitamintilskudd for gravide. Tar dere det og holder det? Eller tar dere de forskjellige vitaminer adskilt?

Skrevet (endret)

Jeg vil ogsÄ vÊre med. 1 pm, for fÞrste gang! Det fÞles stort!  IKM 19/02.   Jeg har kjÞpt en pakke med vitamintilskudd for gravide. Tar dere det og holder det? Eller tar dere de forskjellige vitaminer adskilt?

Velkommen Humus14  :blomst: 

Ettersom det heter vitamintilskudd for gravide vil jeg tro det holder! :)

Jeg tar hver for seg (fordi jeg ikke har kjĂžpt spesifikt for gravide), men det spiller vel ingen rolle :)

Lykke til med din fÞrste pp, det blir spennende  :hug:

UKE 8

mandag 17/02

Bearplace 

tirsdag 18/02

onsdag 19/02

Humus14, pp1

torsdag 20/02

fredag 21/02

lĂžrdag 22/02

sĂžndag 23/02

DrĂžmmeSofie, pp1
Endret av bonusmamma
Skrevet

UKE 8

mandag 17/02

Bearplace

tirsdag 18/02

onsdag 19/02
Humus14, pp1

torsdag 20/02

fredag 21/02

lĂžrdag 22/02

sĂžndag 23/02

DrĂžmmeSofie, pp1
Renate, pp1

Melder meg inn her hos dere. PrÞvde for en stund tilbake og bli gravid, men mistet i SA og sleit etter det med og bli gravid. La det pÄ hylla og er nÄ klarer igjen.. Ingen EL tester eller noe denne gangen, enn sÄ lenge. Er nÄ 20 kilo lettere og har et hÄp om at det skal gÄ lettere :)
Skrevet

HÄper det klaffer for dere, Renate! :-) Det er ofte lettere uten alt stresset rundt, sÄ Ä unngÄ EL-testing nÄ skal vÊre positivt for mange sies det!
Masse lykke til  :hjertesmil:

Skrevet (endret)

Heisann jenter! :)  Jeg er tilbake igjen etter en mÄneds tid uten prÞving pga samboers jobb, vi hiver oss i gang med pp3 og har IKM ca 23.02. Klar for en ny runde med prÞving, EL kommer mot slutten av neste uke. :D  Lykke til alle sammen!

mandag 17/02

Bearplace

tirsdag 18/02

onsdag 19/02
Humus14, pp1

torsdag 20/02

fredag 21/02

lĂžrdag 22/02

sĂžndag 23/02

DrĂžmmeSofie, pp1
Renate, pp1
Bifrost, pp3
Endret av Bifrost
Skrevet

EL slim er pÄ plass og vi gÄr i mot en morsom uke nÄ... HÞsting av sperm starter i morgen! :)

Skrevet

oioi, sÄ spennende. Men da blir vel IKM litt fÞr en hva du har skrevet pÄ listen? Jeg venter ikke EL fÞr til helgen, og vi stÄr pÄ samme IKM nesten nÄ!

spennende uansett! Sender masse babystÞv  :duskedame:

Skrevet

Jeg bruker og fÄ EL slim en stund fÞr selve EL, men mulig den kommet et dager fÞr enn antatt :)

Skrevet

Bare bytt dag om du vil, eller la den stÄ :D
.. Ingen antydning til EL her, sÄ jeg tror den er blitt forskÞvet denne mÄneden. Typisk....

Skrevet

Er pÄ dag 13 i syklus her, og cbfm viser fortsatt lav... Hatt 27,29 og 30 dagers syklus siste tre mnd, sÄ litt vanskelig Ä si nÄr el inntreffer? Hatt el slim et par dager, men kan i teorien fortsatt vÊre 4-6 dager igjen, hvis jeg har "normal" lengde pÄ lutealfasen. Noen erfarne testere her?

Skrevet

absolutt ikke erfaren. jeg er pÄ dag 15 i dag og ingen tegn til EL pÄ vei her heller. hadde 30 dagers forrige syklus, men kan se ut til at den er lenger denne mÄneden her gitt..  frustrerende

Skrevet

mandag 17/02

Bearplace

tirsdag 18/02

onsdag 19/02
Humus14, pp1

torsdag 20/02

fredag 21/02

vil-bli-mamma, pp4 

lĂžrdag 22/02

sĂžndag 23/02

DrĂžmmeSofie, pp1
Renate, pp1
Bifrost, pp3

NÄÄ hÄper jeg virkelig det sitter denne mnd :-) Tror EL er over sÄ IKM kan nok vÊre tidligere enn anntatt men, etter appen min sÄ skal det vÊre rundt den 21 februar :-) Vi fÄr se! Syklusene mine er veldig forskjellige sÄ ;p

Krysser fingrene for at spiren sitter for oss alle denne mnd!!  :rolleyes:
  :rolleyes: 

Skrevet

Er det individuelt nÄr egglÞsningsslim ( det eggehvitt lignende ) kommer i forhold til nÄr selve egglÞsning kommer? Tror vel det er individuelt, men er jo greit Ä hÞre med andres erfaringer :)

Hadde dette som lignet pÄ eggehvitte pÄ lÞrdag, altsÄ dag 12. Er pÄ dag 16 idag, sÄ tror kanskje EL har vÊrt, men vi har lagt inn aksjer sÄ fÄr hÄpe det holder. Reiser til Budapest i helgen pÄ spatur med gubben, sÄ blir vel en del aksjer der og.. hihi..

Skrevet

Jeg tror det kan variere litt ja :-) Men, jeg er ikke sikker! :-)

Skrevet

Bearplace: Tror det skal komme et par dager fÞr selve EL, ogsÄ nÄr det er helt borte igjen sÄ har egget sluppet. SÄ, vil du kanskje du hadde omkring tirsdagen:) Men det er som du sier helt individuelt.

Synes det er sÄ mye snakk om ELslim, jeg har aldri hatt det.. Eller, aldri lagt merke til det hvert fall... Hvert fall ingen EL her, og nÄ begynner jeg Ä bli lei.. Ser ut som jeg mÄ hoppe langt over uke 8 pÄ ikm hvert fall.

Skrevet

Jeg fikk meg en skikkelig overraskelse i gĂ„r kveld! Har aldri hverken tafset pĂ„ tapp eller sett etter el slim, men det nĂŠrmest hang pĂ„ fingrene nĂ„r jeg skulle tĂžrke meg. Kunne faktisk strekke det nesten 10 cm....đŸ˜· Ă„nei, det var ikke sperm, da soldatene har holdt seg hjemme siden sĂžndag!!!

Tenkte da at monitoren mĂ„tte vise minst HØY i dag, og sannelig stemte det!👍 mĂ„ le litt ogsĂ„ da, men har skjĂžnt at her inne er vel slike "studier" noksĂ„ normalt!🙈🙉👏

Skrevet

hahaha, drÞmmesofie... Vi kan vel konkluderer at din EL er rimelig klar  :fnise:  

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...