Gå til innhold

161 sukkerbiter i en boks Nugatti!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo visst at det ikke er bra, men så ille??? Det kommer neppe noen flere nugattibokser inn i dette huset ;)

Anonymous poster hash: 7ac98...ad6

Fortsetter under...

Skrevet

Det er ca. 60 % sukker i nugatti, mens brunost inneholder ca. 40 %. Syns det er helt greit til kos.

Skrevet

Æææsj

Ja, ÆÆÆÆSJ!! Ser på Hellstrøm rydder opp hjemme nå... En på 30 som har spist KUN skive med nugatti siden han var 12 år....

Skrevet

:o Glad vi aldri har Nugatti i huset.

Anonymous poster hash: eeff2...558
Skrevet

Synes det er helt greit. Er da ikke hverdagskost. Her har vi fortært 2 bokser de siste 4 årene.. Men vi spiser det like gjerne på en mandafog 😉

Annonse

Skrevet

Er ikke noe rart jeg synes det smakTe godt, merkelig nok gikk det over akkurat nå... Kan legge til at ila de siste tre årene har det vært 1 boks med nugatti her i huset.

Kjente jeg ble litt mer bekymret for at det var sååå mye sukker i brunost???? Er det sant? Poden sitt yndlingspålegg jo!!!

Anonymous poster hash: 8eadc...055
Skrevet

Hvor usunt er prim da?

Har en gutt som ikke vil ha annet :S

Men gir han selvsagt ikke noe valg,han må spise noe annet på skiven også.

Barnehagen derimot gir han gjerne 3 skiver med prim for der får de velge selv hva de vil ha på skiven :S

Anonymous poster hash: e7c5d...9fd
Skrevet

Søren *legger fra seg nugattiboksen og skjeen*

Anonymous poster hash: 45041...afd

Skrevet

Vi har stort sett nugatti i skapet, men det er til feks lørdag eller hvis jeg blir veldig godtesyk. Men vi har en boks mange mnd om gangen, så tror ikke det tar så stor skade ;)

Anonymous poster hash: 59c49...529
Skrevet

Søren *legger fra seg nugattiboksen og skjeen*

Anonymous poster hash: 45041...afd

Åh, det er så godt...spesielt hvis den har stått i kjøleskapet...nei, aldri mer ;)

Skrevet

Er en grunn til at vi ikke har sånt i huset :)

Men så er sønnen min bare 2 år da,så styrer unna søte pålegg som nugatti og syltetøy enn så lenge.

Skrevet

Men så er sønnen min bare 2 år da,så styrer unna søte pålegg som nugatti og syltetøy enn så lenge.

Den frosne syltetøyen som kommer i sånne bokser i stedet for i glass, er fri for -tilsatt- sukker. Den er frosen og trenger derfor ikke sukker som konserveringsmiddel. :)

Anonymous poster hash: 9ae56...f9a

Annonse

Skrevet

Den frosne syltetøyen som kommer i sånne bokser i stedet for i glass, er fri for -tilsatt- sukker. Den er frosen og trenger derfor ikke sukker som konserveringsmiddel. :)

Takk for tipset! :)

Skrevet

Det var en sjokkerende og rørende episode.

Sjokkerende å se hva Nugatti egentlig er og hva elendig kosthold gjør med kroppen. En 31åring med en fysisk alder på 72år. Mangler ord...

Rørende å se hvor mye dette virkelig betydde for han. Og den store forandringen i holdning, blikk og fremtoning etter bare fire uker med skikkelig mat.

Heia Helstrøm! :D

Anonymous poster hash: 90509...3d3

Skrevet

Er godtesjuk og fekk lyst på 161 sukkerbitar (til å dyppe i kaffikoppen). Nugatti, derimot, er blæh..

Skrevet

Er godtesjuk og fekk lyst på 161 sukkerbitar (til å dyppe i kaffikoppen). Nugatti, derimot, er blæh..

Hihi, jeg liker ikke kaffe engang, men å dyppe sukkerbiter oppi er knallgodt😋

Skrevet

Takk for tipset! :)

Ja, og ikke minst er Noras frosne syltetøy det aller beste syltetøyet som er å få kjøpt i butikk. Smaker som hjemmerørt vil jeg si.

Anonymous poster hash: 6cc83...d08

Skrevet

Er det ikke sukker i det frosne syltetøyet fra Nora? Smaker veldig søtt!

Skrevet

Åååååh gikk glipp av denne. Har en mann som lever kun på nugatti og drittmat om jeg ikke smører skivene. Når han først velger noe annet pålegg så er det familieskinke som ikke engang er ordentlig skinke.

Laks ødelegger han med ca 1 dl MAJONES!!!!

Jeg har truet ham med å ringe Hellstrøm om han ikke skjerper seg men det går ikke inn.

Når går denne i reprise?

Skrevet

Det er jo bare flott!! Sukker er hjerneføde, vet dere. Det gir kidsa litt ekstra å gå på når de er på skolen. Topp gjerne skivene med litt fargerik kakepynt - læreren blir garantert imponert :D

Nugatti er seigt og ekkelt ... Nutella der i mot er nyyyyydelig (det smakte i alle fall fantastisk da jeg var gravid - har ikke spist det siden før fødselen).

Skrevet

Har jo visst at det ikke er bra, men så ille??? Det kommer neppe noen flere nugattibokser inn i dette huset ;)

Har du noe om dette på Facebook-statusen din også? Lurer på om vi kjenner hverandre :)
Skrevet

Har du noe om dette på Facebook-statusen din også? Lurer på om vi kjenner hverandre :)

Nei,men jeg vurderte det...så desverre ;)

Skrevet

Når jeg var liten, så fikk jeg brødskive med smør og sukker på:-) Kanskje ikke rart i jeg har blitt en godtemoms:-)

Anonymous poster hash: e5002...2ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...