Gjest ronja røverdatter Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 I forbindelse med at Kira har fått tilgang på litt mer hun hadde før, var det en anonym som kommer med en påstand om at dette blir som å oppfordre brukerne til å oppgi falske e-postadresser. Og da lurer jeg på, hva er en falsk e-post-adresse? Personlig har jeg et godt utvalg i e-postadresser, lurer på hvilke av dem som er falske?
Gjest Løvemusene Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Hehe si det. Jeg tenker falsk som at den ikke ekstisterer...?[email protected] Endret 23. januar 2014 av Løvemusen
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 En falsk e-post adresse er e-post som er registrert på et annet navn enn ditt. På hotmail fks må du oppgi navn, adresse og telefonnummer for å få registrert ny e-post. fks. at du skriver Anna Berg når du faktisk heter Sara Sagen. Anonymous poster hash: f93c5...7db
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Tror det menes at man oppretter en epost kun til dette formålet, om man ikke allerede har en epost-adresse som ikke kan identifisere deg. Feks. min private epost er: [email protected] Epost-adressen jeg er registrert med her inne er: gulvaskebjø[email protected] (det er en reell adresse, men jeg bruker den kun til spam og nettforum-registering) Anonymous poster hash: 626ce...de1
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Hehe si det. Jeg tenker falsk som at den ikke ekstisterer...? [email protected] Det er ikke mulig tror jeg. Tror forumet bare godtar online, hotmail og g-mailbaserte epostadr. Anonymous poster hash: f93c5...7db
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Tror det menes at man oppretter en epost kun til dette formålet, om man ikke allerede har en epost-adresse som ikke kan identifisere deg. Feks. min private epost er: [email protected] Epost-adressen jeg er registrert med her inne er: gulvaskebjø[email protected] (det er en reell adresse, men jeg bruker den kun til spam og nettforum-registering) Anonymous poster hash: 626ce...de1 Du vet at om man nå googler en av mailadressene dine så får man opp dette inlegget slik at koblingen blir tydelig? Jeg håper du ikke brukte dine ekte adresser! Anonymous poster hash: 05722...536
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Tror det menes at man oppretter en epost kun til dette formålet, om man ikke allerede har en epost-adresse som ikke kan identifisere deg. Feks. min private epost er: [email protected] Epost-adressen jeg er registrert med her inne er: gulvaskebjø[email protected] (det er en reell adresse, men jeg bruker den kun til spam og nettforum-registering) Anonymous poster hash: 626ce...de1 Du vet at om man nå googler en av mailadressene dine så får man opp dette inlegget slik at koblingen blir tydelig? Jeg håper du ikke brukte dine ekte adresser! Anonymous poster hash: 05722...536 Selvsagt gjør jeg ikke det Anonymous poster hash: 626ce...de1
Gjest ronja røverdatter Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Ja, men den er da ikke falsk selv om den ikke inneholder navnet mitt. En mailadresse med mitt navn, bruker jeg kun til helt privat korrespondanse. Til alt annet bruk er det tullogtø[email protected] Men det er ekte adresser likevel. Det er ikke mange plasser en kan bruke adresser som ikke er ekte, for som oftest må man koble seg opp via e-post i alle fall første gang. Og forresten, er det virkelig noen som oppgir sitt ekte navn når de lager seg hotmail og andre slike e-postadresser? Jeg kjenner ingen som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 Det er nok da snakk om e-postadresser som ikke viser folks egentlige navn, og det er det nok litt sent for mange å få gjort noe med nå. Anonymous poster hash: 2e9cd...244
Gjest ronja røverdatter Skrevet 23. januar 2014 #10 Skrevet 23. januar 2014 Det er nok da snakk om e-postadresser som ikke viser folks egentlige navn, og det er det nok litt sent for mange å få gjort noe med nå. Anonymous poster hash: 2e9cd...244 Da er det en anonym adresse, ikke en falsk en.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #11 Skrevet 23. januar 2014 Jeg har en seriøs epostadresse med navnet mitt i som blir brukt til jobbsøking og andre seriøse ting. Også har jeg en epostadresse med ett tullenavn (nicket mitt her inne faktisk ) som jeg bruker på forum og andre useriøse sider. Der har jeg ikke oppgitt noe riktig informasjon. Anonymous poster hash: 56ef4...f2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå