volumkontroll Skrevet 23. januar 2014 #1 Del Skrevet 23. januar 2014 Hei. Vi tenkte å søke gutten våres inn i barnehage fra høsten 60%, da er han 2 år og 3 mnd. Men så ble jeg litt i tvil om hvordan jeg skulle sette opp ønsket om hvilke dager han skal gå. Om vi skal velge 3 dager etter hverandre eller fordele det litt. Er det noen her med noen erfaringer rundt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hringariki Skrevet 24. januar 2014 #2 Del Skrevet 24. januar 2014 Har 100% plass selv, men skulle jeg hatt 60% ville jeg fordelt det over 4 kortere dager (mandag, tirsdag, torsdag og fredag)..... de blir slitne av lange dager i bhg. Om jeg måtte ha det på 3 dager ville jeg fordelt det litt... kanskje mandag, tirsdag og torsdag? så får man en pause midt i uka, men likevel langhelg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 24. januar 2014 #3 Del Skrevet 24. januar 2014 Tror de fleste bhg som har deltidsplass krever fulle dager. Hadde nok også fordelt de litt utover i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satya Skrevet 6. februar 2014 #4 Del Skrevet 6. februar 2014 Vi har mandag, tirsdag og torsdag for vårt knøtt på drøye året. Fungerer fint, synes vi, bra med onsdagen som "pause". Tror det var bra for innkjøringen, i alle fall for vår del med ettåring, at det ikke ble mer enn tre dagers helg. Da rakk han ikke å "glemme" barnehagen i løpet av helgen og det ble mere flyt i rutinene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå