Gå til innhold

Når fortalte dere om svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I uke 6 til aller nærmeste familie (føltes naturlig pga tidligere SA), så til et par gode venner rundt uke 10 og så resten av venner og familie i uke 13-20 litt avhengig av når vi møtte på eller snakket m folk:) og en Facebook status i uke 20 ble det også:)

Synes det er koselig å dele nyheten!! :)

I uke 20 til familie og noen nære venner. Ellers har vi ikke sagt noe til bekjente enda. De finner vel ut før eller siden... Anonymous poster hash: ecb0a...429

Hvordan i all verden klarte du å skjule graviditeten så lenge?? Jeg er 14 uker og "alle" vet det nå, de som ikke vet det ser det når de treffer meg...

Jeg synes det blir merkelig å plutselig ikke kunne være med på fest og moro, ikke orke venninnetreff, se syk og grønn ut i flere måneder uten å kunne gi noen en forklaring på hva som skjer. Dessuten er det mannen som stiller på absolutt alt av dugnader og andre skole- og barnehagerelaterte aktiviteter imens jeg er gravid ettersom jeg blir så tufs.

Imponerende å skjule en graviditet i mer enn halve graviditetens lengde!

Anonymous poster hash: 16e6f...869

Her er det ingen i familien som vet det enda, og jeg er 19+3. De får vite det til uka, men vi er bosatt i utlandet og skal hjem en tur nå. Dette blir vårt første barn så vil ikke sende de en mld med sånne nyheter, for dette har de ventet på en stund. Blir spennede å se hvordan de reagerer  :)

Min beste venninne fikk vite det da jeg var 6 uker på vei, for å ha noen å kunne snakke med. Ellers så vet to sjefer på mannens arbeidsplass om det pga kommende tilrettelegging med arbeidstid og diverse i forhold til hans arbeidssituasjon. 

Det viser ikke mye på meg enda, så vi har fint kunnet holde det skjult så lenge. Men kjenner det skal bli godt å komme hjem og dele nyheten med familie og venner  :)

Annonse

Nærmer meg uke 13 og har ikke sagt noe enda. Kommer til å fortelle det til nærmeste familie etter første kontroll i slutten av neste uke. Har vært vanskelig å skjule pga magen, men tror ikke noen vet. Etter at nærmeste familie får vite det så kommer jeg ikke til å gå inn for å skjule det for andre lenger heller.

Her fikk våre foreldre vite det i uke 8. Vår nærmeste familie og sjefen min fikk vite det i uke 13. De nærmeste vennene i uke 14. Er nå i uke 20, og mange venner vet det ikke enda. Begynner å syntes nå, så det sprer seg nok fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...