Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Hei, noen som har prøvd jucie detox? jeg er på min andre dag og det går overraskende bra:) jeg er ikke sulten i det hele tatt og vekta viser 2 kilo mindre. Andre med erfaringer?? Anonymous poster hash: 4a1ab...944
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Du har mistet 2 kg vann. Det er god følelse. Når du spiser igjen så får du tilbake det vannet veldig fort. Anonymous poster hash: deab3...0a0
KaiaMari Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 juice detox? hva går dette ut på? Vil ned i vekt, sliter enda ekstra kiloer etter gravidiet
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 juice detox? hva går dette ut på? Vil ned i vekt, sliter enda ekstra kiloer etter gravidiet Jeg har en app som heter "3 days detox" her finner du oppskrifter på juciene og opplegget du skal følge. veldig greit, eneste minus er at noen av juciene smaker dårlig. Er klar over at det er vann jeg har mistet, men god følelse nå og ekstra motiverende til å spise sundt og trene. Har også sluttet å røyke i samme slengen så det er godt å få renset kroppen litt:) HI Anonymous poster hash: 4a1ab...944
KaiaMari Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 juice detox? hva går dette ut på? Vil ned i vekt, sliter enda ekstra kiloer etter gravidiet Jeg har en app som heter "3 days detox" her finner du oppskrifter på juciene og opplegget du skal følge. veldig greit, eneste minus er at noen av juciene smaker dårlig. Er klar over at det er vann jeg har mistet, men god følelse nå og ekstra motiverende til å spise sundt og trene. Har også sluttet å røyke i samme slengen så det er godt å få renset kroppen litt:) HI Anonymous poster hash: 4a1ab...944 søkte den opp nå men er det bare en 3 dagers detox? eller skal man fortsette flere dager?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 juice detox? hva går dette ut på? Vil ned i vekt, sliter enda ekstra kiloer etter gravidiet Jeg har en app som heter "3 days detox" her finner du oppskrifter på juciene og opplegget du skal følge. veldig greit, eneste minus er at noen av juciene smaker dårlig. Er klar over at det er vann jeg har mistet, men god følelse nå og ekstra motiverende til å spise sundt og trene. Har også sluttet å røyke i samme slengen så det er godt å få renset kroppen litt:) HI Anonymous poster hash: 4a1ab...944 søkte den opp nå men er det bare en 3 dagers detox? eller skal man fortsette flere dager? Den jeg har er bare 3 dager, men vett det er en som varer i 7 dager også Anonymous poster hash: 4a1ab...944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå