Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Jeg har slanket meg fra 101 kg til 62 kilo de siste 9 mnd. Men jeg har så mye valker enda :-(. Magen er skikkelig stygg med store valker og lårene disser. Rumpa skal vi ikke snakke om engang ;-) Jeg er 176 cm høy og ønsker å tenke at jeg er slank og at jeg har vært flink, istede bare blir jeg deppa når jeg ser i speilet. Kanskje ikke hjernen henger med? Eller veier jeg for mye enda? Anonymous poster hash: 2cc67...bcf
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Du er slank! Hvis du har veldig mye overflødig hud som plager deg, kan du kanskje på operert den bort? Men for andre ser du garantert slank ut :-) Du har vært utrolig flink som har gått ned så mye. Anonymous poster hash: bf82b...61f
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Du veier absolutt ikke for mye! Du har vært kjempeflink. Dreier seg vel kanskje om løs og overflødig hud, som hun over skriver. Anonymous poster hash: 599d0...5d0
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Når du er 176 cm og 62 kg er du slank, ferdig snakka! Men det er klart at når du har vært såpass overvektig, har født barn og blitt godt voksen vil aldri kroppen din se ut som de stramme 19 år gamle kroppene som er avbildet i de glossa motemagasinene. Livet setter spor på kroppen vår og det må vi bare akseptere og leve med. Du har vært superflink som har gått så mye ned i vekt, fortsett å spise sunt, tren så du får strammet opp muskulaturen litt og vær stolt av deg selv! Anonymous poster hash: 5082d...e76
Turtelduen Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Jeg har slanket meg fra 101 kg til 62 kilo de siste 9 mnd. Men jeg har så mye valker enda :-(. Magen er skikkelig stygg med store valker og lårene disser. Rumpa skal vi ikke snakke om engang ;-) Jeg er 176 cm høy og ønsker å tenke at jeg er slank og at jeg har vært flink, istede bare blir jeg deppa når jeg ser i speilet. Kanskje ikke hjernen henger med? Eller veier jeg for mye enda? Anonymous poster hash: 2cc67...bcf Da vil jeg si du er slank! Kan være hud som gjør at du føler det sånn? Uansett! Gratulerer så mye med vektnedgang! Utrolig flink!
Turtelduen Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Kan jo og være fokuset som har vært så på kiloene de siste mnd som gjør at du kanskje har en liten tendens til spiseforstyrrelse? Er det ikke da de ser seg kjukk? Ha fokus på at du er slank nok og se noen måneder... Jeg merker selv når jeg spiser meg slank (Teller kalorier) så kan det gå såpass i hode på meg at jeg spiser skremmende lite. Og det er vanskelig å akseptere annet. Jeg er 160 og er tynn når jeg veier 54. Så da kan du tenke deg hvordan du er når du er 176 og 62... Du kan jo også begynne å trene og stramme opp, kanskje du føler da at mage og rompe få "riktig form"...? Og fokus på noe annet...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Jeg synes jeg er feit uansett hvor mye jeg veier jeg Derfor veier jeg meg ikke lenger, men prøver å bare fokusere på sunt kosthold og aktivitet. Anonymous poster hash: bf68e...9d5
Julie Angelica:) Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Jeg er 181 cm og 66 kg. Jeg er IKKE overvektig, så du er nok i samme kategori som meg
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 Du er 10 cm høyere enn meg og vi veier det samme, og jeg er slank (bruker str 36/small). Så det sier seg selv at om du ikke er slank, så er du i så fall tynn. Har selv gått ned over 50 kg, og kommer aldri til å bli stram og fit og alt det der. Men med klær på ser jeg innmari bra ut, og i følge gubben gjør jeg det samme naken. Nei du har nok en større jobb å gjøre med hodet, enn med kroppen vil jeg si :-) Anonymous poster hash: 4ce75...6ba
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #10 Skrevet 23. januar 2014 Gi kroppen et år med stabil vekt, for og la huden få sjans til og trekke seg sammen. Det vil være et "tomrom" mellom hud og muskler der fettet er forsvunnet,- huden bruker tid. Særlig gitt det faktum at du har mistet mye vekt på kort tid. To faktorer til som er med på og "forverre" ditt syn på egen kropp; 1) er at i ditt hode er du fortsatt like tung som du var før slankinga du begynte. 2) om du har gått ned hovedsakelig ved hjelp av kosthold, og ikke trent hele veien, vil huden bruke LENGER tid på og trekke seg sammen. Treninga gjør kanskje ikke det største utsalg mtp vekNEDgang, men viktig for hudens elastisitet og helse (går på blodomløpet bl.a) Og husk; For og OPPRETTHOLDE vekta er treninga minst like viktig som maten, kanskje viktigere! Merker selv at trening regulerer sultfølelse, og lyst på SUNN mat i stedet for "søtsug" og lyst på ting som ikke er like bra for kroppen. Metthetsfølelse er også bedre når jeg trener enn i perioder det blir lite trening. Så gi kroppen din litt tid. Tid til og stabilisere seg, tid til og ta seg igjen og tid til og "finne seg selv". La hodet få tid til og kjenne og innse at du faktisk har gått ned så mye som du har.. Så kan du ta en skikkelig "realitysjekk" etter et år fra nå og se hvor slank du faktisk er blitt og se an hvordan huden har evnet og "følge med" på vektnedgangen. Og evt ta det DA om det viser seg at den ikke evner og følge etter i det hele tatt. Anonymous poster hash: a6ce0...568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå