Gå til innhold

Størrelse Reima dress neste vinter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 2,5 bruker 92 i både vanlige klær og vinterdress nå. (98 går greit i overdeler, men bukser faller av.) Han er 94 cm høy og i følge vekstkurven skal han være ca 100 cm i oktober.

Så da bør han vel ha 104? Men så er det det at han er ganske tynn, og jeg har forstått at Reima er store i størrelsen, men er de så store at 98 holder neste vinter?

Anonymous poster hash: 5eb80...7cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

104!

Anonymous poster hash: 08dff...226

Skrevet

Det er helt umulig å vite. De vokser i rykk og napp. kandje han vokse 2 cm og kanskje han vokser 18.

Skrevet

Det er helt umulig å vite. De vokser i rykk og napp. kandje han vokse 2 cm og kanskje han vokser 18.

Virkelig? Han har fulgt kurven sin til punkt og prikke hittil, kan han plutselig hoppe helt ut av den altså?

Skrevet

Tusen takk for svar i allefall. :)

Skrevet

104! Kjøpte nettopp denne til datteren min på 3, hun er 97 cm.

Anonymous poster hash: f62f8...a56
Skrevet

Hadde heller kjøpt en polarn og pyret dress jeg - den har stramming i livet. Da kan du gå opp en størrelse og ha dressen i to år etterhverandre. Dette har vi gjort til vår slanke jente et par ganger. Hun er nå er 6 år.

Anonymous poster hash: 25dd7...98e
Skrevet

Hadde gått for 104. Og om jeg ikke husker feil så har Reima også snøring i livet. Min sønn omtrent like høy som din på den alderen brukte 104 i Reima i fjor. Da var han nettopp fylt 3 år. Dressen  kan brukes i år også. :)

Skrevet

Reima har mye bedre modell enn Polarn og pyret. Min sønnhadde p&p i fjor og glidelåsen går bare ned til skrittetr mens den på Reima går ned på beinet, så mye lettere å ta på en Reimadress. Ellers er Reima store i størrelsene, en 98 vil nok passe neste år. Kjøp evt 104 om du planlegger å ha dressen i 2 år (men det er ikke godt å gå i for store klær-for skuldrene blir bredere og armene lengre, selve lengden på dressen er det ikke så stor forskjell på.

Anonymous poster hash: d1e60...e2b
Skrevet

Helt klart 104

Anonymous poster hash: 38d86...457
Skrevet

PoP vinterdressene er TUNGE.

Anonymous poster hash: f62f8...a56
Skrevet

Det er vanskelig å vite, men Reima-dressen er veldig store sammenlignet med de andre dressene... Min jente bruker f.eks. 86 i Reima-dress, men 92 i Polarn og Pyret.

For gutten vår har vi gått opp en størrelse i dress hvert år, og det har holdt, så sånn sett tror jeg 98 er greit for gutten din. Men det er vanskelig å si sikkert, da - kjøper du 104 og den viser seg å være for stor, kan du jo ha den året etter. ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...