Gå til innhold

" Min bil er lastet med babyutstyr, og en liten ting til far!" :p

Anbefalte innlegg

Hihi! Må bare le litt.. :P

Jeg hadde bestemt meg for at denne gangen skulle jeg ha Emmaljunga City Cross. Dette er mitt 2.barn, hans første..så jeg sitter med litt ekstra erfaring rundt barneutstyr enn han.. Men han har ment at vi hvertfall ikke trenger å kjøpe ny vogn. Og det er helt greit d, så lenge vogna er fin. Men idag da vi var på bytur så stakk vi innom barnevognbutikken.. Jeg tenkte bare jeg skulle vise han litt forskjellig, siden han ikke har mye peiling da ;)

Vi ble værende inne på butikken i over en time. Og hun dama som jobba der snakka mye.. Bra for meg var jo det ;) For tilslutt sier kjæresten; "Vi tar den vogna der! så er vi ferdig med det. Kjøper bilstolen i samma slengen, så er vi ferdig med det hvertfall!"

Knis! ;) Overlykkelig var jeg som kunne trille ut av butikken med den fine vogna mi! :duskedame:  I gjengjeld krevde han at han fikk gå inn på Hi-Fi butikken som ligger ved siden av, og invistere i noen nye høytalere som han har gått å grubla på... Følte ikke jeg kunne nekte han det idag :P  siden han faktisk kjøpte ny vogn! :nigo:

Fortsetter under...

Hehe! Vi skulle jo ikke kjøpe ny vogn, og jeg var jo innstilt på å kjøpe ei brukt.. Men etter å ha leita på nett ei god stund uten hell siden vi bor på "feil" plass i landet, så tror jeg bare han ikke orka noe mer :P 

Da jeg fikk nr. èn så var jo økonomien litt skralere og den gang kjøpte jeg det meste brukt, og det er jo helt greit d, så lenge det er fint. Men jeg må jo si at jeg synes det er litt stas å få kjøpt noe helt nytt også da. Og økonomisk så står vi mye sterkere nå, i begynnelse av 30årene enn hva vi gjorde i begynnelsen av 20årene. Svigermor himla jo stort med øynene da hun fikk høre prisen, men er så glad jeg faktisk kan bestemme selv over hvilke valg jeg tar. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...