Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Har hatt det slik i 4 dager! Er så sykt sulten Kan det være luft? Fiser jo ikke noe... Spiste noe helt utrolig nettopp, men jeg kjenner sult for det om.... Merkelig! Men, det er veldig ubehagelig i allefall: Anonymous poster hash: a742b...863
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 gravid??? Anonymous poster hash: 5aa2c...f13
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Har du for mye magesyre? Det kan gi et slikt sult-"sug" i magen. Anonymous poster hash: f5170...3f8
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Drikker du nok? Har hørt at noen ganger forveksler kroppen og tror den er sulten når den faktisk bare er tørst. Prøv med et stort glass vann Anonymous poster hash: 34d9d...4ff
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Ja, jeg drikker ekstremt mye, for jeg holder på med en Tetracyclinkur. Så drikker veldig mye... kanskje det er derfor jeg føler så sult? Gravid er jeg nok ikke. Har kobberspiral + jeg er på slutten av en heftig mensperiode nå Nei....det begynner nesten bli litt slitsomt... HI Anonymous poster hash: a742b...863
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Jeg hadde det slik en lengre periode i puberteten. Helt klart hormoner den gang, men visste det ikke selv. Slitsomt, alltid sultfølfelse og noen ganger smakte maten helt forferdelig(metallisk smak), selv om jeg gledet med sykt til akkurat det jeg skulle spise for jeg likte det så Anonymous poster hash: 4499f...038
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Jeg hadde hadde det slik for noen år siden. Reiste til legen og forlangte at hun skulle ta en drøss med blodprøver. Viste seg at jeg manglet jern, folat, kalsium og B-vitamin. Kroppen lengtet sårt etter å få i seg disse næringsstoffene, og reagerte meg konstant sult. Anonymous poster hash: 423b5...8d4
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 Jeg hadde det slik en lengre periode i puberteten. Helt klart hormoner den gang, men visste det ikke selv. Slitsomt, alltid sultfølfelse og noen ganger smakte maten helt forferdelig(metallisk smak), selv om jeg gledet med sykt til akkurat det jeg skulle spise for jeg likte det så Anonymous poster hash: 4499f...038 Hmm... kanskje hormoner altså? Har reagert på at jeg KAN BARE IKKE spise noe søtt nå! ÆSJ! Jeg som elsker sjokolade... nå smaker det bare skikkelig grusomt!!!! Men så rart hormonene er i så ubalanse... jeg er jo 34 år.... HI Anonymous poster hash: a742b...863
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 Jeg hadde hadde det slik for noen år siden. Reiste til legen og forlangte at hun skulle ta en drøss med blodprøver. Viste seg at jeg manglet jern, folat, kalsium og B-vitamin. Kroppen lengtet sårt etter å få i seg disse næringsstoffene, og reagerte meg konstant sult. Anonymous poster hash: 423b5...8d4 Jeg hadde hadde det slik for noen år siden. Reiste til legen og forlangte at hun skulle ta en drøss med blodprøver. Viste seg at jeg manglet jern, folat, kalsium og B-vitamin. Kroppen lengtet sårt etter å få i seg disse næringsstoffene, og reagerte meg konstant sult. Anonymous poster hash: 423b5...8d4 Jøss.... fikk nettopp melding fra legen om å ta jern! Men kan ikke siden jeg går på tertracyclin!!! Kanskje flere ting kroppen mangler da? HI Anonymous poster hash: a742b...863
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 22. januar 2014 #10 Skrevet 22. januar 2014 Jeg stemmer for at dette er en bivirkning av tetracyklin'en. "Bivirkninger: Kan gi gastrointestinalt besvær. " (http://www.felleskatalogen.no/t/medisin/tetracyclin-arco-564577 ) Det er ganske vanlig med magetrøbbel i forbindelse med antibiotikakurer, drikk masse biola og kontakt legen for Nexium eller Somac eller noe, er det jeg ville gjort God bedring (Har opplevd det samme selv, flere ganger)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #11 Skrevet 22. januar 2014 Jeg stemmer for at dette er en bivirkning av tetracyklin'en. "Bivirkninger: Kan gi gastrointestinalt besvær. " (http://www.felleskatalogen.no/t/medisin/tetracyclin-arco-564577 ) Det er ganske vanlig med magetrøbbel i forbindelse med antibiotikakurer, drikk masse biola og kontakt legen for Nexium eller Somac eller noe, er det jeg ville gjort God bedring (Har opplevd det samme selv, flere ganger) ok... får kjøpe noe biola i morgen da Takk ullteppet! HI Anonymous poster hash: a742b...863
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå