Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Hvordan tror dere det da er hvis jeg passer et lite dyr en helg? Min søster skal bort og trenger pass til sin lille hund. Vil ikke ha problemer med huseier, men det må da være greit? Anonymous poster hash: ff701...1c7
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Da må du spørre huseier om lov hvis det dere ikke får ha dyr der. For de fleste vil jeg tro det er greit med en liten hund i to dager. Vil tro mange er bekymret for slitasjeskader over lengre tid. Anonymous poster hash: efff1...17d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Spør. Jeg vil tro du får nei til hund, selv om den er liten. Anonymous poster hash: 33b6a...5a3
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Spør huseier.. Her også er det slik, har ikke lov til å ha dyr, men vi har lov til å ha dyr på besøk.
Brennheite Badeand Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Da spør du. Årsakene til å ikke ville ha dyr der kan være flere. Hunder som spinner opp parketten, allergi, hunder som bjeffer halve dagen. Jeg hadde ikke hatt problemer med at mine leieboere (som heller ikke får ha dyr) hadde passet en hund, men jeg hadde verdsatt å få spørsmålet.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Det er i alle fall veldig dumt å bare ta sjansen! Spør og forklar situasjonen. Ta et nei, hvis du får det, og si til søsteren din at hun må finne en annen løsning. Får du ja, så er det jo greit, men sørg for å ikke utnytte huseiers velvilje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå