Gå til innhold

Dere katte eiere, se hit! - Pus borte i kulda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud slapp av da! De vil ha et kull med kattunger uansett. Og nei de fleste kjøper ikke ren rase så det er tull, de fleste får en fin kattunge uavhengig av mor/ far blanding. HI lukk ørene for hysteriske folk. Ikke steriliser før dere har kullet dere :) dette er ikke en travhest dere avler frem og må passe på parring med rett hingst hehe. Hun kommer nok snart tilbake , men ett år inne ? Har jeg aldri hørt om før..... Og ja jeg har katt , vært katterier i 24 år .

Anonymous poster hash: 94c50...0b1

Skrevet

Leste nå HI , godt hun kom inn ;)? Og til du over , joda det er fullt lov skaffe seg katt fordi man vil ha katt , og få et kull . Er ikke HI sitt problem at andre får kull og ikke gir dem vekk men slipper dem på gata. Så lenge HI gir bort / avliver sine kattunger er det helt greit det. Forferdelig hvordan noen behandler dem men det er faktisk ikke HI sin skyld.

Skrevet

Totalt ansvarsløshet , du fremstår som veldig lite smart HI dessverre :(

Få den stakkars katten sterilisert kjappest mulig.

Anonymous poster hash: 28d50...001

Skrevet

Hehe HI få deg et fint blandingskull du og ignorer gærne kattedamer.

Skrevet

Nå kom hun inn! 😂 *kosemassemedpus!*

Anonymous poster hash: 0777c...566

Herlig :) Og nå regner jeg med at hun blir holdt inne til kulda er ove, sant? For selv om hun er gammel nok til å være ute så er det for kaldt nå. Vi har pusejente, adoptert fra Dyrebeskyttelsen, og de krevde sterilisering ved 6 mnd alder. Vi gjorde jo det selv om jeg også innerst inne ville opplevd et ungekull først. Er litt sånn mor-greie dette :D

Dyrebeskyttelsen sier katter ikke har orienteringsevne før de er 8-10 mnd gamle, så du har gjort riktig ved å holde henne inne så lenge. Vår er 9 mnd nå, men velger å vente til etter påsken pga kulde, i tilfelle hun skal gå seg bort litt. Blir en spennende vår :P

Lykke til med pusen din og kattekull, koselig :)

Skrevet

Nå kom hun inn! *kosemassemedpus!* Anonymous poster hash: 0777c...566

Herlig :) Og nå regner jeg med at hun blir holdt inne til kulda er ove, sant? For selv om hun er gammel nok til å være ute så er det for kaldt nå. Vi har pusejente, adoptert fra Dyrebeskyttelsen, og de krevde sterilisering ved 6 mnd alder. Vi gjorde jo det selv om jeg også innerst inne ville opplevd et ungekull først. Er litt sånn mor-greie dette :D

Dyrebeskyttelsen sier katter ikke har orienteringsevne før de er 8-10 mnd gamle, så du har gjort riktig ved å holde henne inne så lenge. Vår er 9 mnd nå, men velger å vente til etter påsken pga kulde, i tilfelle hun skal gå seg bort litt. Blir en spennende vår :P

Nå kan du vel ikke snakke for hele landet når du påstår at det er for kaldt å ha katten ute?

Her er det ca 0 grader, vind og oppholdsvær. Kunne ikke falt meg inn å holde pus inne på lenge enda. Ikke alle bor på samme sted, vet du.

Anonymous poster hash: 916a1...5cb

Skrevet

Nå kom hun inn! *kosemassemedpus!* Anonymous poster hash: 0777c...566

Nå kan du vel ikke snakke for hele landet når du påstår at det er for kaldt å ha katten ute?

Her er det ca 0 grader, vind og oppholdsvær. Kunne ikke falt meg inn å holde pus inne på lenge enda. Ikke alle bor på samme sted, vet du.

Anonymous poster hash: 916a1...5cb [/quo

te]

Ok, det har du et godt poeng i :D Trekker tilbake argument om kulde ;)

Skrevet

Hun er litt ung til å få kull enda. Har vært borti endel via dyrebeskyttelsen som har avvist ungene pga umodenhet hos kattemor. Så vær obs på at det kan skje. Vær også obs på fiv hos hannkatter hun kan bli smittet og det er dødsdom. Lykke til med prosjekt kattunge.

Anonymous poster hash: 16f57...bbf

Skrevet

Er nok fordi hun ikke er sterilisert at hun tar seg en tur. Og 9 timer for en katt er heller ikke særlig lenge å være ute. ;) Men tenkt deg godt om før dere vil ha klattunger. Vær sikker på at dere klarer å skaffe de et godt hjem. Og vær obs på at hun kan bli borte når hun ikke er sterilisert. 

Skrevet

Det skulle ikke vært lov å bare produsere kattunger etter kattunger.SE å få dyret til dyrlegen Stereliserer du ikke katten din er du en uansvarlig dyreeier.,Å dem er det nok av.. TA ANSVAR Å SLIPP Å FÅ MER KATTUNGER I DENNE VERDEN SOM IKKE BLIR TATT HÅND OM. Utrolig at du ikke skjønner selv at du har et ansvar med å sterilisere katten din.

Anonymous poster hash: c1bb1...200
Skrevet

Det er de jeg sier, de fleste kattedamer er klin sprø!

Godt at pus kom til rette igjen :)

Ikke særlig reflektert, er du vel?

De fleste som bryr seg om dyr ville sagt det samme om alle dyr som lider på gaten, det er ikke noe som er typisk for "kattedamer".

Anonymous poster hash: 831e7...522

Skrevet

Nå kom hun inn! 😂 *kosemassemedpus!*

Takk! Nei, hun skal absolutt ikke ut i den kulda her en gang til! Hehe. En erfaring klokere nå ;)

Skrevet

Nå kom hun inn! *kosemassemedpus!*

Takk! Nei, hun skal absolutt ikke ut i den kulda her en gang til! Hehe. En erfaring klokere nå ;)

Hvis en utekatt selv vil ut og har pels så ser jeg ingen grunn til at den ikke kan det. Min katt med masse pels kan være ute i 20- og nekte å komme inn. Og når jeg kjenner på han så er han god og varm under pelsen. Ingenting i veien for det.

Anonymous poster hash: 914cd...e51

Skrevet

Synes dere kan slutte og lynse hi pga at hun vil ha ett kull med kattunger...
Katta mi er ikke rase katt, og hu ble så mye roligere etter hun fikk kattunger.
Alle kattungene kom til ett godt hjem, og nå er hun sterilisert :)
Jeg angrer ikke på at hun fikk ett kull...

Hi vil du ha kattunger, så vær sikker på at du har ett godt hjem til de.

Anonymous poster hash: 6135e...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...