Gå til innhold

Dere som har fått nye nære venninner i voksen alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg traff i åpen barnehage faktisk.

Det viste seg at vi bodde ganske nærmt hverandre å begge var alenemamma,så vi fant fort tonen.

Anonymous poster hash: 1a3e5...56d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte ei på stranda, noen på fysioterapi for de med bekkenløsning, bodde på hotellet til ei. Gjennom andre venner. Må bare være litt frempå og invitere på kaffe eller på annen måte ta initiativ til å treffes. :)

Er det som er vanskelig for mange, inkludert meg selv, tror jeg.

Er så vanskelig og føler meg påtrengende!

Anonymous poster hash: a1672...eb0

Jeg møtte også min nå nære venninne på lekeplassen. Synes selv det er mye lettere å invitere med barn enn uten. Høre om de vil være med inn fra lekeplassen for å lage vafler e.l. Stas for barna og god anledning for mødrene å bli bedre kjent.

Anonymous poster hash: c535e...3e1

Skrevet

Jeg er klar for å treffe flere om noen ønsker ;-). Jeg er 41 og bor i Bergen:-)

Anonymous poster hash: 0effa...d97

Skrevet

Møtte ei på stranda, noen på fysioterapi for de med bekkenløsning, bodde på hotellet til ei. Gjennom andre venner. Må bare være litt frempå og invitere på kaffe eller på annen måte ta initiativ til å treffes. :)

Er det som er vanskelig for mange, inkludert meg selv, tror jeg.

Er så vanskelig og føler meg påtrengende!

Jeg møtte også min nå nære venninne på lekeplassen. Synes selv det er mye lettere å invitere med barn enn uten. Høre om de vil være med inn fra lekeplassen for å lage vafler e.l. Stas for barna og god anledning for mødrene å bli bedre kjent.

Anonymous poster hash: c535e...3e1

Godt tips!

Er selv rimelig utadvendt, og "burde" i teorien hatt masse venner ;-) Men har en kjempeterskel på det der å invitere.

Vet jeg må bli tøffere, men det har så langt tatt meg 38 år..

Skrevet

Jeg er klar for å treffe flere om noen ønsker ;-). Jeg er 41 og bor i Bergen:-)

Anonymous poster hash: 0effa...d97

Bergen her også :-)

Skrevet

En traff jeg i min første barselgruppe og den andre traff jeg på jobben. Jeg var over 30 år, så det er absolutt mulig :)

Samme her. I tillegg har jeg en venninne som jeg snakket mer og mer med i forbindelse med henting og levering i barnhagen.

Skrevet

Husker ikke hvor vi møttes. På bussen, eller en fest hos felles kjente eller et helt annet sted. poenget er at vi merka med en gang at vi hadde god kjemi, og liksom klikka med en gang. Jeg er en type person som snakker med/til og er hyggelig mot alle... Så jeg blir ofte kjent med nye mennesker både på bussen og på butikken.

Men de nære vennene har blitt det etterhvert. Vi har treftes ofte etter den første gangen også har det bare blitt sånn....

Skrevet

Jeg traff ei fantastisk jente for over 10 år siden på et 3dagers kurs. Begge følte vi hadde funnet en sjelevenn, full klikk fra første sekund, som om vi hadde kjent hverandre hele livet. Desverre bodde på hver vår kant av landet. Fikk nummeret hennes, men telefonen ble ødelagt noen dager senere så jeg mistet det..

Tenker enda på "hun som slapp unna", hehe. She had me at hello! ;)

Anonymous poster hash: 9ace7...f8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...