Gå til innhold

Dere som har fått nye nære venninner i voksen alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvilken sammenheng traff du den nye venninnen? Jeg er 37, har flere venninner, men ingen som er virkelig nære. Drømmer om en "bestevenninne", men vet ikke om det er mulig å finne en når man har blitt såpass voksen...

Anonymous poster hash: a54d2...eef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En traff jeg i min første barselgruppe og den andre traff jeg på jobben. Jeg var over 30 år, så det er absolutt mulig :)

Skrevet

Hvor bor du HI? Jeg er 38 og vil gjerne også ha en bestevenninne!

Anonymous poster hash: 70c6a...332

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Er 35 og har heller ingen nære venner. Fant ingen jeg klikket med i barselgruppen da jeg fikk barn for 10 mnd siden.

Anonymous poster hash: 35b2b...5ea

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Er 35 og har heller ingen nære venner. Fant ingen jeg klikket med i barselgruppen da jeg fikk barn for 10 mnd siden. Bor forresten i Oslo.

Anonymous poster hash: 35b2b...5ea

Skrevet

Jeg bor i Akershus😊

Skrevet

Jeg traff hun av alle plasser på babyverdeb faktisk :-D

Anonymous poster hash: 86888...d2c

Skrevet

Jeg bor i Akershus

Hvor i Akershus da? Eidsvoll her:-)

Anonymous poster hash: ffcf4...b5f

Skrevet

Her inne faktisk. ;)

Anonymous poster hash: ce4a4...80b
Skrevet

Viste seg å være moren til mitt barns bestevenn:)

Anonymous poster hash: d18a4...98c
Skrevet

Traff henne i barnhagen på foreldremøte for noen måneder siden. Har vært sammen nesten hver dag siden. Jeg tror jeg har blitt mer glad i henne enn noen av mine tidligere venninner gjennom livet. Ingen jeg har stolt mer på og ingen som har gitt meg så mye positiv energi. Jeg føler meg utrolig heldig. Jeg er 35 år.

Anonymous poster hash: c6ab4...69b
Skrevet

Jeg bor i Akershus

Hvor i Akershus da? Eidsvoll her:-)

Anonymous poster hash: ffcf4...b5f

Jeg bor over 100 km fra Eidsvoll, så det var jo dessverre et stykke i fra 😊

Skrevet

Traff henne i barnhagen på foreldremøte for noen måneder siden. Har vært sammen nesten hver dag siden. Jeg tror jeg har blitt mer glad i henne enn noen av mine tidligere venninner gjennom livet. Ingen jeg har stolt mer på og ingen som har gitt meg så mye positiv energi. Jeg føler meg utrolig heldig. Jeg er 35 år.

Anonymous poster hash: c6ab4...69b

Åh, så fantastisk!! Det er akkurat det jeg drømmer om. Det må vel bare skje tilfeldig om jeg skal være like heldig, tenker jeg. *håper*

Skrevet

En av de som står veldig nær meg er sammen med min manns barndomsvenn. Herlig dame, vi fikk barn med få ukers mellomrom også, så vi hadde masse tid til hverandre i permisjon. Det har utviklet seg til et godt vennskap.

Hun andre har jeg kjent siden ungdomsskolen. Vi fikk også barn med få ukers mellomrom, faktisk.

Anonymous poster hash: 00c7a...8e6

Skrevet

Jeg har truffet to superdamer gjennom barnehagen.

Anonymous poster hash: ad8e8...210
Skrevet

Ingen bestevenninne, men fikk en kjempegod venninne gjennom jobb. Og gjennom henne fikk jeg en annen, god venninne.

Nå er jeg i ferd med å bli kjent med to mammaer i barnehagen som jeg liker veldig godt. Kanskje de også blir venninner?

Anonymous poster hash: 8fabc...4ca

Skrevet

Jeg bruker ikke bestevenn, men nære venner om de som hadde falt i den kategorien.

Jeg har fått nye gode venner og nye nære venner gjennom, barnehagen, skolen, nabodame, jobb og fritidsaktivteter til barna.

Anonymous poster hash: 0c892...967
Skrevet

Møtte ei på stranda, noen på fysioterapi for de med bekkenløsning, bodde på hotellet til ei. Gjennom andre venner. Må bare være litt frempå og invitere på kaffe eller på annen måte ta initiativ til å treffes. :)

Skrevet

Gjennom barnehagen og barselgruppe

Anonymous poster hash: 8f110...26f

Skrevet

Har flyttet til et nytt sted og fått mange nye venner her oppe, via barnehagen og mammaer jeg har tilfeldig har kommet i prat med på lekeplassen. Og noen via via også, så nå har jeg en hel gjeng med flotte damer som jeg anser som virkelig gode venner :) 30 år forresten, og tror det hjelper på at det er mange nylig innflyttede her oppe, som var i samme situasjon som meg. 

Anonymous poster hash: 6cbcf...fff
Skrevet

Gode nye venninner har jeg fått gjennom jobb og en nabo

Anonymous poster hash: 227c8...d95

Skrevet

Her.

Anonymous poster hash: d52b7...12e
Skrevet

Møtte ei på stranda, noen på fysioterapi for de med bekkenløsning, bodde på hotellet til ei. Gjennom andre venner. Må bare være litt frempå og invitere på kaffe eller på annen måte ta initiativ til å treffes. :)

Er det som er vanskelig for mange, inkludert meg selv, tror jeg.

Er så vanskelig og føler meg påtrengende!

Anonymous poster hash: a1672...eb0

Skrevet

Jeg har fått en veldig nær venninne som er kona til en av de beste vennene til mannen min. (Vi giftet oss i "voksen" alder). Jeg har ikke "bestevenninner" på samme måte som da jeg var ung, men har noen gode venninner som jeg har møtt oppigjennom livet. Vi vet at vi er der for hverandre, men har ikke veldig ofte kontakt.

Anonymous poster hash: e8eeb...4c7
Skrevet

Hun var min personlige trener. Fantastisk jente som er blitt min nærmeste venninne. Jeg var 39.

Anonymous poster hash: 0effa...d97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...