Gå til innhold

Når er din favoritt-tid på dagen....,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må være når vi spiser middag.Da koser vi oss og alle forteller hva de har gjort.

Også når vi alle 5 ligger på sofaen sammen og kan se en film.( Gjerne lørdagskveld)

Anonymous poster hash: a54d6...4ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå. Barna er levert i bhg, og jeg kan vaske klær, rydde og ta meg en kaffe og røyk mens det er helt stille rundt meg:)

Anonymous poster hash: 6951a...11d

Skrevet

Om morgenen, når jeg har fri fra jobb og kan styre og stelle her hjemme helt i fred. Og middagstiden, når vi sitter å snakker sammen om dagen som har vært og legger planer for neste dag. Kvelden er også helt herlig, mørkt ute, tente lys inne, film og kjærestetid. Alt i alt så syns jeg det er noe fint med alle tider på døgnet :)

Skrevet

Når sønnen min kommer bort til meg å sier:

Sitte på fanget å lese bok mamma :)

Han er 2 år å har overhodet ikke vært intressert i noen ting som krever konsentrasjon eller å sitte rolig,så snakket med barnehagen om beskymringen å virker om de har øvet litt på dette.

Kjempe koselig at han endelig har roen til å sitte i ro å lese en bok hos mamma :)

Han er også verdens skjønneste når jeg skal legge han å sier "Natta mamma" :)

Må innrømme at det er litt deilig etter han er lagt seg og,å endelig få litt alenetid.

Er alenehjemme så har kun alenetid når barnet sover eller når jeg har barnevakt så klart.

Anonymous poster hash: 3a702...618

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...