Gå til innhold

Når er din favoritt-tid på dagen....,

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og hvorfor?

Min favoritt-tid er tidlig om morgenen, når bare jeg har stått opp, når jeg har dusjet og kan sitte på kjøkkenet med radioen på og med en kaffekopp før dagen braker løs. Det blir enda deiligere når det blir lysere ute.

Hater derfor å forsove meg - da går jeg jo glipp av 'min' tid!

Hva er din tid?

Anonymous poster hash: 357fe...e5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvelden, har alltid likt kveldar bedre enn morgonar.

Skrevet

Den tiden på dagen hvor jeg henter i barnehagen <3 <3

Skrevet

Når jeg og mannen legger barna og får et par timer med voksentid. Deilig følelse å ha overlevd enda en dag og se at de søte skapningene sover... Så er det lov å slappe litt av med en film og kanskje en øl eller et glass vin av og til.

Skrevet

Natta! Når mannen går og legger seg, og jeg kan tusle rundt å nyte stillheten.

Anonymous poster hash: 6d2e0...dc0

Skrevet

På kvelden etter mini har lagt seg. For da senker roen seg, og man har litt tid til seg selv.

Anonymous poster hash: 4c041...a44

Skrevet

Da jeg studerte på fulltid (fram til desember) var det på morgenen på universitetet. Da hadde jeg unnagjort en litt hektisk morgen med å få to barn på skole og i bhg, og jeg kunne sette meg ned blant voksne mennesker og drikke kaffe i ro og fred før jeg tok fatt på lesingen. Lykke.

Nå som jeg kun tar ett fag og jobber nesten fullt, er det på kvelden når ungene har lagt seg. Jeg er utslitt for tiden.

Anonymous poster hash: c3418...f14
Skrevet

Omtrent kl 05, da er jeg ikke ved bevissthet

Anonymous poster hash: 9e970...0c8

Skrevet

Hvorfor liker de fleste tiden best uten barna? :o

Jeg liker best tiden mellom 16-18. Da er det 100% kose og leketid med mimi <3

Skrevet

Min favoritt-tid er når jeg og mine barn leker rundt om i leiligheten på dagen.. Vi løper rundt og tuller og tøyser :-)

Den andre favoritt-tiden er når jeg legger ungene (de deler rom) og jeg sier til dem; Glad i dere, og de vinker natta og sier det samma tilbake :-)

Skrevet

Hvis jeg er smertefri. Uansett når på dagen!

Anonymous poster hash: 41a2d...dd2
Skrevet (endret)

Hvorfor liker de fleste tiden best uten barna? :o

Jeg liker best tiden mellom 16-18. Da er det 100% kose og leketid med mimi <3

Det er uavhengig av barna. Forøvrig er minien ofte oppe til eg legg meg sjølv, det er berre eldste som har fast leggetid. Endret av ★
Skrevet

No for tida likar eg aller best tida når eg sit i ein god lenestol på barnerommet og les om Albert Åberg, Mamma Mø eller andre gode barnebøker, med ein unge i kvar armkrok :)

(glad eg er ferdig med goggo bøkene)

Skrevet

Kvelden. Hater morgener selv in jeg er permisjon og mannen leverer de eldste barna. Når jeg har stått opp og startet dagen går der fint da. Hater å stå opp, bare.

Er misunnelig på de som er morgenfugler. Tror jeg har alltid hatt hektiske morgener for jeg står aldri opp før jeg må.

Om kvelden har jeg nesten ikke lyst til å legge meg.

Skrevet

Synes den beste tiden er når vi spiser middag, kvelds og stelletiden. Middag fordi vi får snakket om dagen og vi er samlet som familie, kvelds fordi det er rolig, dekker kveldsmatbord og spiser sammen, og stelletiden fordi jeg får kvalitetstid med hvert barn alene :)

Jeg synes det blir stillt og kjedelig når barna er lagt seg! Vi har 3 stykker (1,5 (tvillinger) og 3 år).

Anonymous poster hash: 9c81a...a93
Skrevet

Idèt jeg legger hoden på puten, og forsvinner inn i dyp søvn.

Anonymous poster hash: 6886c...f5d
Skrevet

Elsker sengetid. Slappe helt av i stillhet med gubben.

Skrevet

Selv om det er politisk ukorrekt å si her inne, så liker jeg kveldene best.

Liker å slappe av, lese i bøkene mine og la tankene fly avgårde.

Anonymous poster hash: 281a8...a45

Skrevet

Elsker morgener med godt tid. Bli vekt av lillegutt som kryper opp i senga vår og gir meg en kos og skravler. Og så en trivelig frokost med litt barne tv og smålek med en veldig opplagt gutt som ikke er sliten av dagens aktiviteter enda. 

Og så elsker jeg lesestunden i senga ved leggetid. En favorittstund for oss begge to. Og det å synke i sofaen foran dataen, etter han har sovnet, og slappe av. 

Anonymous poster hash: 668f0...b77
Skrevet

Når jeg skal legge meg. Venter på det helt fra jeg står opp. Er gravid og er helt utslitt. Orker ingenting

Anonymous poster hash: f4000...fa3
Skrevet

De rolige kosemorgenene med jentene mine, og når de har lagt seg for kvelden og stillheten endelig senker seg i huset... :)

Anonymous poster hash: 01c8f...f33
Skrevet

Barne tv tiden. Da sitter vi alle stille og rolig samlet i sofaen. Vi har slengt beina oppi sofaen, og holder litt rundt håungene, mens de ser barne tv. Kosestund her det :-)

Anonymous poster hash: 9fe37...d63

Skrevet

Sent på kvelden. Har alltid likt den tiden best, uavhengig om jeg har hatt barna eller ikke. Når alt er stille i nabolaget, her inne og alle andre steder. Da finner jeg alltid på ulike ting, eller bare slapper av og gjør det jeg har aller mest lyst til akkurat der og da.

Anonymous poster hash: f4dff...d6e

Anonymous poster hash: f4dff...d6e

Skrevet

Barnetv. Når vi alle sammen sitter sammen og det er stille, ingen krangler, lager krig, erter, knurrer, klyper og skriker:)

Anonymous poster hash: 8fa16...211

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...