Gå til innhold

skal på date imårra og skal lage mat til han ;) Hva skal jeg lage?

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage noe enkelt men godt hehe;) Ikke alt for anvansert for da kommer jeg sikkert bare til å mislykkes ;) Jeg er flink til å lage mat, men får lett prestasjonsangst ;)

Tenkte på enten hjemmelaget lasagne og salat? Eller quesadilla med noe tilbehør? Hmmm...hva syns dere?

Anonymous poster hash: 602b0...bbb

Fortsetter under...

Lasagne, salat og hvitløkbaguetter er alltid godt :)

Ps... vent med å spise av baguetten til du ser han gjør det..... just in case kissing ;)

...eller putt hvitløk i lasagnen også, så er du sikret ;)

Lykke til :D

Anonymous poster hash: e61a7...a3c

Annonse

Haha ja det er akkurat det da..jeg blir veldig fort gassy..Uansett hva jeg spiser. Valhte faktisk quesadilla fordi jeg vet at jeg faktisk får mindre luft i magen av det enn pasta :P men lasagne er jo forsåvidt lett å lage og de fleste liker jo det.. nei vanskelig dette her. Sushi..Nei...kan ikke risikere å få prestasjonsangst her hehe ;)

Anonymous poster hash: 602b0...bbb

Annonse

Hadde droppet lasagnen, kjedelig og ofte smakløs mat.

Hadde laget tapas, så får dere litt å snakke om.. manchego ost, spansk spekeskinke, chorizo, scampi, båtstekte poteter, kjøttboller i tomatsaus, hjemmelaget allioli + godt brød, oliven, mango, asparges, artisjokkhjerter mm.

Masse deilig mat, du trenger ikke ha alt dette, men det er jo ikke alt det er så mye jobb med.

Server med prosecco/cava.

Lykke til, dere får det sikkert kjempehyggelig!!

Anonymous poster hash: f1074...6bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...