Gå til innhold

festeblødning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har aldri opplevd det før så klamrer meg til at det ikke er tante rød..

EL var 14.1, ikm ca 28.

Igår og i dag har jeg hatt murringer i magen. Akkurat nå oppdaget jeg rosa utflod.. håper at det ikke er begynnelse på TR..

Noen som har opplevd festeblødning?

Jeg har opplevd det på dag 6 før. Var bare to drypp med blod liksom og så ikke mere. Kan jo virke som det er det hos deg da siden det er for tidlig å få mens ennå. Men kommer jo ann på om du har stabil syklus kanskje.

Hei!

Jeg har dessverre ikke opplevd det før, men trodde jeg opplevde det nå for en uke siden. fikk litt rosa på papiret dag 10 etter el, skulle ikke hatt mensen før 6 dager senere. dessverre viste det seg etter fire dager med spotting at det var tr som kom for tidlig, dessverre. Lurer selv litt på hva som skjedde, da jeg aldri har opplevd å ha spotting så lenge før mens tidligere!

Håper det er en festeblødning hos deg, og at spiren blir sittende.. :)

Det sluttet i går kveld og så litt rosa utflod i dag også.. er virkelig spent på om dette er TR som er unormal treg med å komme i gang eller et lite vidunder..

Akkurat sånn er det hos meg nå også :) Har spotta i 4 dager nå.. IKM er i disse tider (da jeg starta å spotte). Er litt mer i dag og nå rødt, så det var nok TR som brukte litt tid på å komme. Så jeg regner med at det blir fult "kjør" de neste dagene med TR nå!

Håper på et vinduer for deg nå, og et for meg i neste pp :hjertesmil:  :hjertesmil:

Har aldri opplevd det før så klamrer meg til at det ikke er tante rød..

EL var 14.1, ikm ca 28.

Igår og i dag har jeg hatt murringer i magen. Akkurat nå oppdaget jeg rosa utflod.. håper at det ikke er begynnelse på TR..

Noen som har opplevd festeblødning?

Jeg har opplevd det på dag 6 før. Var bare to drypp med blod liksom og så ikke mere. Kan jo virke som det er det hos deg da siden det er for tidlig å få mens ennå. Men kommer jo ann på om du har stabil syklus kanskje.

Hadde også en pitteliten dråpe på dag 6 etter EL, og det var festeblødning, gitt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...