Gå til innhold

Clearblue digital 3+ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk gravid 3+ i dag. Jeg er 3 dager over Ikm. Så da er jeg 4+3 uker på vei. Kan 3+ stemme overens med det? jeg fikk "gravid 1-2" kun 9 dpo og "gravid 2-3" 14 dpo, altså 2 dager før ikm.

Kan dette stemme? Jeg syntes at det skiftet så raskt.

Anonymous poster hash: 212a0...6a7
Skrevet

Jeg skrev feil, jeg mente at jeg fikk gravid 2-3, 12 dpo

Skrevet

3+ betyr at hcgnivået ditt måler deg til å være 5+ på vei. Altså 5 uker og mer. Hørtes ut som at eggløsningen din kanskje har vært tidligere enn du tror? Er vanlig å få sånn 1-2 uker gravid dagen før man venter mensen ca. Eller tvillinger? Ikke vet jeg:-) Gratulerer med graviditeten:D

Anonymous poster hash: afd11...8a8

Skrevet

Jeg mener å ha kjent eggløsningssmerter 3,4 og 5. Januar.

hcgprøven jeg tok på sist torsdag, 4 dager før ikm var på 103.

Takk takk :)

Skrevet

du får 3 + i forhold til hvor høy hcg du har, men man får 3 + om man er 4 uker og oppover, så det kan godt hende du er 4 uker ja :)

Skrevet

Jeg fikk 3+ på ikm og da ventet jeg tvillinger :D

3+ betyr at du er mer enn 5 uker på vei ifølge hcg og utgangspunkt om du er gravid med en

Anonymous poster hash: f81a1...555

Skrevet

du får 3 + i forhold til hvor høy hcg du har, men man får 3 + om man er 4 uker og oppover, så det kan godt hende du er 4 uker ja :)

Nei ikke 4 uker og oppover. Da får du 2-3 uker. Man skal plusse på to uker på cb, ikke en. Så 3+ betyr 3+2=5 + ;-)

Gjetter på tidligere el eller tvillinger:D

Skrevet

fikk selv 3+ når jeg var 4+0

Skrevet

fikk selv 3+ når jeg var 4+0

Selvfølgelig er det mulig, noen får jo det. Som i dette tilfellet:) Men 3+ betyr i utgangspunktet at hcg nivået er like høy som gjennomsnittet har etter 5 uker eller mer:)

Skrevet

Denne tråden er jeg nødt til å kommentere. Jeg fikk 3+ på clearbluen, men da jeg var til UL viste det seg at jeg IKKE var kommet så langt som den tilsa på det tidspunktet. Legen forklarte det at disse testene er ikke helt til å stole på når det gjelder dette altså (det står også i pakningsvedlegget at det ikke er 100%). En skikkelig måling med UL er mer nøyaktig.

Anonymous poster hash: 36185...7fc

Skrevet

Takk for svar :) det var det jeg tenkte, jeg tror at jeg må ha rask hcg stigning. Jeg tror ikke eggløsning har skjedd tidligere. :) skal på ul neste uke. Kan ul gi ca nøyaktig dato for unnfangelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...