Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Har noen prøvd den? Fornøyd? Anonymous poster hash: 85ef5...eab
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Ingen 😳 ? Anonymous poster hash: 85ef5...eab
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Jeg har quinny zapp, men ikke xtra. Veldig fornøyd med trilla, men har savnet å kunne legge ned ryggen. Så jeg vil tippe jeg hadde vært veldig fornøyd med xtra modellen. Lett, liten trille. Enkel å legge sammen og tar veldig liten plass sammenlagt. Jeg kjøpte til en kurv til å feste under slik at man har litt å legge fra seg i:-) Anonymous poster hash: 530de...24b
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Jeg har quinny zapp, men ikke xtra. Veldig fornøyd med trilla, men har savnet å kunne legge ned ryggen. Så jeg vil tippe jeg hadde vært veldig fornøyd med xtra modellen. Lett, liten trille. Enkel å legge sammen og tar veldig liten plass sammenlagt. Jeg kjøpte til en kurv til å feste under slik at man har litt å legge fra seg i:-) Anonymous poster hash: 530de...24b Tusen takk for svar😊 Anonymous poster hash: 85ef5...eab
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Jeg har den og er veldig fornøyd. Kjøpte den mest fordi den kunne brukes både forover og bakover, som passet fint siden minste var såpass liten. Den er lett å trille, har god skjerm og virker som om ungen trives godt i den. Minuset med vogna er at nettet under er ganske ubrukelig når ungen sitter fremover og at den ikke kan legges sammen uten at man må ta av sittedelen. Men er stort sett fornøyd og selv om man ikke får lagt den sammen med understellet så tar den liten plass. Anonymous poster hash: 6eb36...8af
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Vi har den, og er fornøyde. Liten, enkel, lett å trille og gode sitte/liggerstillinger. Vår ettåring trives veldig godt i den. Anonymous poster hash: 42ea5...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå