Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 På pc'en :-( 1 åringen har "tuklet" med den! Tips mottas med STOR takk :-) Anonymous poster hash: d25cb...3b0
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Min kan av og til klikke, da hjelper det å bytte "port", eller bare ta den ut og sette den i igjen. Ellers vet jeg ikke... Anonymous poster hash: 1615c...c70
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Prøvd å lete litt nord for der hvor sola aldri skinner? Anonymous poster hash: 7a8b9...65c
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Om du mener bærbar pc.. Så se etter et tegn på tastaturet som viser en hånd med pekefinger på en firkant, med et "stopp" tegn nede i hjørnet. På vår pc ligger den på (F6) Ungene her trykker en del på den, første gangen tok det 1 dag å forstå hva de hadde gjort hehe
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Om du mener bærbar pc.. Så se etter et tegn på tastaturet som viser en hånd med pekefinger på en firkant, med et "stopp" tegn nede i hjørnet. På vår pc ligger den på (F6) Ungene her trykker en del på den, første gangen tok det 1 dag å forstå hva de hadde gjort hehe Jøss, hva man kan lære her! Hos meg ligger det tegnet på F7, ser jeg Har aldri kikket på de tegnene der, jeg. Anonymous poster hash: 1615c...c70
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Hos meg ligger den knappen på T, og jeg må trykke inn den blå og pene Fn-knappen når jeg skal bruke den. Jeg må forresten bruke Fn-knappen når jeg skal bruke F-ene mine også (f.eks F6). Men min pc er litt mini, tror det er derfor den ikke har egne F-knapper... Anonymous poster hash: ff6c2...f71
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Om du mener bærbar pc.. Så se etter et tegn på tastaturet som viser en hånd med pekefinger på en firkant, med et "stopp" tegn nede i hjørnet. På vår pc ligger den på (F6) Ungene her trykker en del på den, første gangen tok det 1 dag å forstå hva de hadde gjort hehe Jøss, hva man kan lære her! Hos meg ligger det tegnet på F7, ser jeg Har aldri kikket på de tegnene der, jeg. Anonymous poster hash: 1615c...c70 Så da gikk det i orden? Greit å hjelpe andre, så de slipper å stikke til butikken en kjøpte den og be om hjelp haha
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 Om du mener bærbar pc.. Så se etter et tegn på tastaturet som viser en hånd med pekefinger på en firkant, med et "stopp" tegn nede i hjørnet. På vår pc ligger den på (F6) Ungene her trykker en del på den, første gangen tok det 1 dag å forstå hva de hadde gjort hehe Jøss, hva man kan lære her! Hos meg ligger det tegnet på F7, ser jeg Har aldri kikket på de tegnene der, jeg. Anonymous poster hash: 1615c...c70 Så da gikk det i orden? Greit å hjelpe andre, så de slipper å stikke til butikken en kjøpte den og be om hjelp haha Jeg er ikke HI, men jeg bare ble så overrasket over å lære noe nytt om tastaturet, en funksjon jeg ikke visste om - og det kan være nyttig å kunne en gang Anonymous poster hash: 1615c...c70
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 Om du mener bærbar pc.. Så se etter et tegn på tastaturet som viser en hånd med pekefinger på en firkant, med et "stopp" tegn nede i hjørnet. På vår pc ligger den på (F6) Ungene her trykker en del på den, første gangen tok det 1 dag å forstå hva de hadde gjort hehe Jøss, hva man kan lære her! Hos meg ligger det tegnet på F7, ser jeg Har aldri kikket på de tegnene der, jeg. Anonymous poster hash: 1615c...c70 Så da gikk det i orden? Greit å hjelpe andre, så de slipper å stikke til butikken en kjøpte den og be om hjelp haha Jeg er ikke HI, men jeg bare ble så overrasket over å lære noe nytt om tastaturet, en funksjon jeg ikke visste om - og det kan være nyttig å kunne en gang Anonymous poster hash: 1615c...c70 ok, hehe.. sjekket ikke kode her jeg
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #10 Skrevet 22. januar 2014 Tusen takk for svar :-) jeg spurte sønnen min før dere og han prøvde med F7, det funket ikke! Men med Fn først gikk det -) Takk igjen :-) Hi Anonymous poster hash: d25cb...3b0
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #11 Skrevet 22. januar 2014 Tusen takk for svar :-) jeg spurte sønnen min før dere og han prøvde med F7, det funket ikke! Men med Fn først gikk det -) Takk igjen :-) Hi Anonymous poster hash: d25cb...3b0 Supert at det ordnet seg Godt å bidra noen med Fn-knapp viten min Anonymous poster hash: ff6c2...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå