Gå til innhold

Så utrolig redd for at det kan gå galt igjen

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjære dere, jeg har så mange bekymringer og tanker som jeg bare må dele med noen. Jeg er gravid igjen, etter to MA i 2013. Begge ble oppdaget når jeg var 13 uker på vei, og forløp seg veldig likt. Jeg har ingen vellykkede svangerskap fra før.

Nå er jeg som sagt gravid igjen, ca. syv uker på vei. Siste uka har jeg vært skikkelig dårlig, feber, hodepine, snørrete, vondt i hele kroppen og så utafor at jeg bare ligger i senga eller på sofaen. Veldig influensa-likt. Jeg er sjelden syk, men husker tilbake til forrige svangerskap, og da hadde jeg det på samme måte (dog noe mildere enn nå). I tillegg til influensasymptomene har det også kommet litt blod, men bare etter at jeg har vært på do, og bare når jeg presser (beklager detaljer).

Jeg er så redd for at sykdommen kan ha noe med svangerskapet å gjøre. Og jeg synes det er skummelt at ikke feberen forsvinner etter så lang tid. Jeg ringte sykehuset (der jeg får litt eksta oppfølging og UL), men alt sykepleieren sa var at jeg ikke kunne komme på UL når jeg hadde influensa, så jeg måtte derfor avbestille timen jeg hadde fått.

Jeg er så utrolig bekymret, og særlig når jeg sover og feberdrømmer om hvordan spira har det, og over at det kan gå galt igjen.

Er det noen som har noen tanker og erfaringer å dele med meg?

(Beklager langt innlegg)

Anonymous poster hash: 30c77...e6f

Anonymous poster hash: 30c77...e6f

Fortsetter under...

Hei :D jeg hadde også feber da jeg var rundt 7 uker... spira mi har det bra :D Jeg er nå 17 uker og kjenner spark og bevegelser!!
tipset mitt er: ta paracet hvis feberen øker opp mot 39! bedre med piller enn med feber for babyen! du kan ta intill 6 gram paracet pr dag. pass på at det går 5 timer mellom hver gang du tar piller

det går bra denne gangen skal du se ! Og bestill deg UL time med en gang du er frisk så du får sett det herlige vesenet som vokser og gror inni deg!!!

Ønsker deg riktig god bedring!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...