Gå til innhold

På liv og død. Hun med fødselsskader i går.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde styrtfødsel, vannvittige pressrier som jeg ikke klarte å jobbe med, hadde null kontroll 😳

Ble klippet bakover og revnet en del pga farta, og det var med finskemetoden, husker godt at JM holdt igjen baby og vrei ham rundt, var en merkelig følelse...

Jeg ble sydd i en time eller noe av JM og lege måtte komme å se iver en rift som gikk såpass langt inn at de slet med å sy den. Nå er det snart 5 uker etter fødsel, og foruten litt svie når jeg tisser og at jeg må jobbe som et svin for å holde igjen strålen når jeg tisser er jeg helt fin 😊 Spent på hvor trang eller ikke jeg er, men det finner jeg ikke ut med det første, for sex er ikke aktuelt helt ennå 😜

Må trene opp musklene og tar knipeøvelser hver dag, de første dagene var det utrolig slitsomt, som om jeg tok det siste settet av en kjempelang og tung styrkeøkt 😝 Men det blir lettere for hver dag 😀

Anonymous poster hash: ad230...bcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun på tv hadde jo endetarmsplager noen måneder etter fødselen, var det ikke sånn? Skade i selve lukkemuskelen, noe som rammer ca 1000 norkse kvinner årlig. Det kan ikke sammenlignes med å måtte sy litt etter fødsel (noe hun helt sikkert ble, men skaden viste seg i ettertid).

Veldig tøft av henne å stille opp, dette er veldig tabubelagt, og rammer ikke mange, men faktisk en god del! Les denne hvis dere interesserte: http://www.nrk.no/livsstil/lekker-avforing-etter-fodsel-1.6208624

Anonymous poster hash: 9f626...66f
Skrevet

Revnet så jeg måtte sy 32 sting med nr en, 5 med nr 2 og ingenting med nr 3

Anonymous poster hash: 65a62...2da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...