mrsmergaert Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Jeg kjøpte natusan sitt pudder til babyen min, men det stinker parfyme. Orker virkelig ikke den lukta og vil ikke ha noe som lukter så sterkt på babyen min. Hva burde jeg kjøpe istedenfor?
RetroMamma Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Du trenger ikke pudder, la huden puste mellom bleieskift, etter bad etc. Pudder holder på fuktigheten og tetter porene. Hvis du føler likevel at du trenger pudder, så bruk potetmel, naturlig og billig! Om rumpa har lett for å bli sår, kan du bruke en vannavstøtende salve, sink/inotyol trenger du ikke før rumpa allerede har blitt sår
mrsmergaert Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2014 Takk for svar :-) Pudderet er kun til halsen, fikk beskjed av min søster at jeg måtte ha litt der pga mye gulping og sikkel. Kan jeg bruke potetmel der også?
Lyckelin Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Du kan jo alltids bruke potetmel. Men det beste er hvis dere har tid til å la stumpen lufttørke :-)
Lyckelin Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Usikker men det er jo et rent naturprodukt
mrsmergaert Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2014 Takk for svar :-) Lar henne alltid ligge litt uten bleia :-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Har et pudder fra Änglamark jeg. Lukter ingenting. Nå er min ganske sjelden sår på stumpen, men når han en sjelden gang blir det er det kun pudder som fungerer. Tar ikke skade av en gang i blant:) Han er født i mai 2012 og den sommeren begynte han å få litt valker under halsen. Det ble klamt og også bak ørene var det en hudfold. Da fungerte det bra med pudder:) Ble fort sårt og luktet ekkelt om ikke... Anonymous poster hash: 4cff6...938
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 I halsen pga gulp og søl? Det er veldig rart.... Kan du ikke tørke babyen med en myk klut da? Anonymous poster hash: 18a37...87e
mrsmergaert Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2014 Jeg tørker hele tiden, men blir fortsatt litt rød der.
mrsmergaert Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2014 Har et pudder fra Änglamark jeg. Lukter ingenting. Nå er min ganske sjelden sår på stumpen, men når han en sjelden gang blir det er det kun pudder som fungerer. Tar ikke skade av en gang i blant:) Han er født i mai 2012 og den sommeren begynte han å få litt valker under halsen. Det ble klamt og også bak ørene var det en hudfold. Da fungerte det bra med pudder:) Ble fort sårt og luktet ekkelt om ikke... Anonymous poster hash: 4cff6...938 Takk for svar Da kjøper jeg det istedenfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå