Gå til innhold

Noen som syns kaffe smakte vondt i et/flere svangerskap men ikke i andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gravid to ganger der jeg ikke klarte smaken av kaffe men nå merker jeg ingenting av det, kan drikke kaffe som vanlig, smaker like godt. Føler meg ikke gravid, tenker noe må ha skjedd med barnet, at dette har gått galt liksom. Eller er det mulig

Anonymous poster hash: c31c3...371

Fortsetter under...

Skrevet

I første svangerskap klarte jeg ikke kaffe de første 4 mnd. Nå er jeg 25 uker på vei i andre svangerskap og drikker kaffe hver dag.

Tror kanskje jeg ikke var like avhengig av kaffe før første barn så tenkte egentlig det var derfor?

Anonymous poster hash: 6e2a7...99f

Skrevet

Hm ok.. Takk for svar<3

De to første graviditetene var det aller første tegnet på graviditet at jeg ikke likte smaken av kaffe lenger. Og det varte gjennom hele svangerskapet, og klarte drikke det igjen dagen etter jeg fødte. Derfor syns jeg det er rart nå at jeg ikke merker forskjell på kaffesmaken! Tenker med en gang det verste..:-/ men er vel vanlig å være ekstra bekymret i begynnelsen når det ikke er andre symptomer/tegn til liv i magen..

Skrevet

I starten på første svangerskap ble jeg kvalm om jeg kjente kaffe lukt.

Anonymous poster hash: 60422...3ef
Skrevet

60422...3ef [/acronym]

Skrevet

Men ikke andre svangerskap?

I starten på første svangerskap ble jeg kvalm om jeg kjente kaffe lukt.

Anonymous poster hash: 60422...3ef

Annonse

Skrevet

I alle mine 4 svangerskap har jeg ikke tålt kaffe de 15 første ukene, også har jeg drukket som normalt igjen. er i 1. trimester nå og har drukket litt kaffe sammen med andre for å skjule graviditeten, men klarer bare noen slurker og drikker ikke kaffe hjemme. Men noen gang kan svangerskapene være helt forskjellig. Trenger ikke være noe galt.

Anonymous poster hash: 7a39a...ad6

Skrevet

kan forresten nevne at symptomene kom senere enn i de to første svangerskap. nå i mitt 4. kom symptomene veldig tidlig. Så kan jo hende at det er det samme for deg ;-)

Skrevet

Takk :) litt roligere nå <3 bare så fælt å gå rundt å ikke føle meg gravid liksom:)

kan forresten nevne at symptomene kom senere enn i de to første svangerskap. nå i mitt 4. kom symptomene veldig tidlig. Så kan jo hende at det er det samme for deg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...