Squirrel79 Skrevet 22. januar 2014 #1 Del Skrevet 22. januar 2014 Lurer litt på denne, men har hørt forskjellig: https://www.flust.no/barn-og-baby/barnevogn/vognposer/easywalker-june-vogn-inkl-bag-og-easygrow-nordic-vinterpose/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma&skatt Skrevet 27. januar 2014 #2 Del Skrevet 27. januar 2014 Har sett på den jeg også, men la merke til i butikken da jeg prøvde den at det var vanskelig å vippen den opp på bakhjulene (type når man skal opp på fortauskanten) dersom håndtaket var senket ned til mitt nivå, er ca 158 cm så må ha justerbart håndtak.. dette syns jeg var utrolig synd, for fordelene er mange; vendbart sete, stoor(!) bagdel, stødig og solid og smal og nett ikke minst. men sammenlignet den med babyjogger city versa ved siden av, og versaen vant overlegent på styring, sammenlegging, plass i kurven under vogna er enorm på versaen, og lett å få opp på bakhjulene uansett hvordan håndtaket var justert. eneste er at june er smalere og bagen større, ellers er versaen etter min mening bedre, men jeg liker june bedre alikevell, kan ikke sette fingeren på hvorfor, men jeg bare gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå