Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Fikk botox for ca 1,5 mnd siden for rynker i pannen. Og var veldig fornøyd i første omgang, fikk litt påfyll i ettertid på sidene da jeg kunne løfte halve brynene for ca 2 uker siden, for å gjøre det jevnt fikk jeg mer botox på sidene uten å ebtale noe ekstra. Men nå etter 1,5mnd så ser jeg at botoxen begynner å forsvinne på midten av pannen. Trodde botox varte litt lengre jeg, ihvertfall 3-4 mnd første gangen. Gikk tilbake til klinikken igår, og da sa de at de nekter å gi meg noe mer botox før det har gått 3 mnd. Dumt når jeg ser at rynkene begynner å komme fram. Noen som har peiling på botox her? skal det være sånn? Litt bekymret for at jeg ble lurt med for liten dose. Betalte jo en del for det. Anonymous poster hash: 25f29...930
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Det er sånn at muskelene er sterke. De blir svakere for hver gang du tar. Spesielt sinnarynken er sterk og der må man ta fire stikk på forskjellige steder for å treffe riktig muskel. Vanskelig å forklare uten å vise på deg eller tegne for deg. Kanskje de ikke har truffet riktig muskel? Men om du har vært fin helt til nå, vil jeg tro de satt riktig. Noen må ta oftere enn andre i begynnelsen. Anonymous poster hash: b5321...1bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå