salt_fisk Skrevet 22. januar 2014 #26 Skrevet 22. januar 2014 Hos oss har kokosolje vært en fin redning innen flere områder, inkludert tørre kinn på både store og små :-)
☆☆☆ Skrevet 22. januar 2014 #27 Skrevet 22. januar 2014 Eg brukar det eg finn i skapet av uparfyrmert krem, no går det i allroundkremen til dr.Greve.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #28 Skrevet 22. januar 2014 A-derma exomage er fantastisk og verdt pengene (og mye billigere i Sverige). Usikker på husets salve jfr #20´s svar, for den inneholder teatreeoil. Selv om den fungerer bra, er det ulike meninger om teatreeoil... Anonymous poster hash: 178b9...a9b
*Miss Marple* Skrevet 22. januar 2014 #29 Skrevet 22. januar 2014 Har brukt Locobase til alle barna og aldri funnet noe som er like bra. Locobase Repair er for kompakt for oss.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #30 Skrevet 22. januar 2014 Vi bruker dr. Greve sin Allround krem, den fungerer helt supert og er ungen tørr og litt røde i kinna og rundt munnen så er dette borte over natta. Anonymous poster hash: 065bc...98e
Tonno Skrevet 22. januar 2014 #31 Skrevet 22. januar 2014 Babyen er 7mnd og er blitt så tørr i kinnene nå i vinter. Bruker bare olje i badevannet, men tørker med bare klut å vann rundt munnen etter måltidene. Kan jeg smøre på en fet krem eller olje? Hva er mest effektiv? Anonymous poster hash: 8ddfc...5ed Her i huset blir løveapotekets salve flittig brukt, funker fett!
BellaSuz Skrevet 22. januar 2014 #32 Skrevet 22. januar 2014 A-deres sin Exomegakrem! Brukes også på atopisk eksem. Balm er fetere enn creme, det finnes to typer på apoteket. Jeg har brukt den i mange år på mine barn og er parabenfri:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå