Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Kunne tenkt meg å farget eller stripet men har aldri gjort det. Har mørkebrunt hår. Hva ville dere gjort ?? Anonymous poster hash: 0cd9a...ddc
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Har du går hår er du for gammel for dib. Det er på tide å melde seg ut nå Anonymous poster hash: dd202...912
amandine Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Har du går hår er du for gammel for dib. Det er på tide å melde seg ut nå Anonymous poster hash: dd202...912 Såpass?Jeg fikk mine første grå hår rett etter at jeg fylte 20.. Det var det 10 år før jeg fant veien til DiB. Nå har jeg vært på DiB av og på i over 10 år, må jeg ut da? Ellers må jeg si at hadde jeg hatt brunt hår hadde jeg gjort som MOna GRudt og farget det en stund. Selv har jeg hoppet av fargekarusellen og er nå glitrende sølv. Et par hår kan man kamuflere, men når de grå tar overhånd er det ikke så lett lenger. Ettervekst er ufikst så til de grader.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er mørk blond, og har også oppdaget litt grått i tinningene har ikke lyst til å farge håret! Finnes det ikke noe "glansvask" man kan bruke, som vaskes gradvis ut før man gjør det på nytt? Orker ikke farging hos frisør og ettervekst etc. Er altfor dårlig til å følge opp klipping, så det hadde blitt misslykket! Er det noen frisører eller andre som har noen tips til merke eller noe? Anonymous poster hash: fee43...7bc
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Blir raskere synlig ettervekst av hel farging, så jeg striper, da blir de grå bare som en fargesjattering mellom de andre stripene. I 4-6 uker etter at jeg har stripet meg så er det ingen som tror at jeg er grå før jeg påpeker det selv - har masse grått innimellom! Hadde jeg farget hele så burde jeg egentlig ha gjort det hver tredje uke. Nå kan jeg uten problem gå 2-3 måneder. Nå er det et halvt år siden sist, det er for lenge, men fordi stripene er så godt lagt og i riktig farge til meg så blir det ikke helt grusomt - selv med halvt års ettervekst Fikk mitt første grå som 19-åring... Anonymous poster hash: 0cf33...5cd
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Har hørt om glansvask, men heter det det på butikken og? Helt blank på dette området:) Anonymous poster hash: 0cd9a...ddc
Mor.til.3.jenter Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 #2: Kva med å lese den kommentaren din med litt kritisk blikk før du publiserer..? Eg blir heilt matt av kva folk kan tillate seg å skrive så lenge dei er anonyme! Ho spør om hårfarge, ikkje kva du meiner om øvre aldersgrense på dib:))) Beste helsing frå gravid 41-åring (for gammal - heilt sikkert) med lite grå hår men med nedsunkne augelokk og rynker i fleng (smilerynker - åff kårs) Gidd ikkje vere anonym heller, så fyr laus folkens - skyt frå hofta:)))
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 Har hørt om glansvask, men heter det det på butikken og? Helt blank på dette området:) Anonymous poster hash: 0cd9a...ddc Har heller ikke peiling, men håpet at det var en frisør eller noe som visste... Er litt pinlig å stå på Vita eller lignende og ikke ane hva jeg skal ha! Hater mine grå hår, men farging/striping vet jeg med meg selv ikke vil bli fulgt opp... Anyone? Noen med peiling? Anonymous poster hash: fee43...7bc
Mor.til.3.jenter Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 Enig i at striper er lurt forresten, eg har striper i to forskjellige fargar. Funker bra for meg med sommar- og vinterfarge på håret... Eg tok minicolour hjå frisør no, den skal gå gradvis ut - er spent på korleis det blir utover våren....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. januar 2014 #10 Skrevet 22. januar 2014 Har du går hår er du for gammel for dib. Det er på tide å melde seg ut nå Anonymous poster hash: dd202...912 Herlighet Da har jeg aldri kunne være her jeg.. Fikk mine første grå hår når jeg var 15 år... Nå starter mitt heldekkende grå hår å bli hvitt! Og jeg er ikke 26 år enda Selv farger jeg håret, farges hver 3-5 mnd, prøvd å stripe, men jeg syntes ikke noe om det, syntes ikke jeg kledde det.. Så da farges det her Her bruker jeg slik "moose"(?) farge, som man påfører på samme vis som sjampo, dekker alle de grå og hvite hårene her, og fargen svinner heller ikke, så holder fokus på ettervekst
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #11 Skrevet 22. januar 2014 Enig i at striper er lurt forresten, eg har striper i to forskjellige fargar. Funker bra for meg med sommar- og vinterfarge på håret... Eg tok minicolour hjå frisør no, den skal gå gradvis ut - er spent på korleis det blir utover våren.... Minicolor fungerte supert hos meg før jeg ble for grå, da måtte jeg gå over til striper. Frisøren min tilpasser også alltid stripene etter årstid, for fargene forandrer seg jo når de er mye i solen på sommeren. Anonymous poster hash: 0cf33...5cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå