Gå til innhold

Fy søren for noen kjerringer! Jeg ser på real housewives of NY (for aller første gang selvsagt).

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er i Marokko og makan til oppførsel og lite respekt. De skulle holdt seg hjemme i palasset sitt i la. Blir nesten litt sint jeg....Men det er vel for det meste avtalt spill eller?

Anonymous poster hash: 283d9...08e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke la deg provosere, la deg underholde. De er gærne :P Og ja, det er mye skuespill her :)

Anonymous poster hash: e9ebc...860
Skrevet

Kjenn hvor normal og lykkelig du egentlig er. Selv om du alltid skulle hatt litt mer penger, litt mer fritid, litt smalere kropp, litt tykkere hår.....Egentlig har vi det ikke så verst,- og de problem vi har er i alle fall mer konkret og håndterbar enn de oppkonstruerte tenåringskonfliktene disse damene lager seg..: ."også sa jeg til henne,- og hun sa......Også svarte jeg,- og da fikk jeg vite hun hadde sagt...Også sa hun at DU....Også vet jeg at mannen til...Også svarte jeg at...."..... Noen gang virker tenåringers samtaler som en diskusjon om verdens eksistens mellom Einstein og Stephen Hawkins (om Einstein hadde levd, selvsagt...) i forhold til "Pjattet " til disse.

Et tydelig tegn på at penger ikke skaper lykke,- og at det er sundt og ha mål og strekke seg mot. Både økonomisk, karrieremessig, fysisk og tanker i forhold til barnas utvikling...

Morsomt og se på nå og da, men har man sett ett program så har man sett alle.. Men igjen, nå og da er det deilig og se på og bli minnet om at jeg har det slettes ikke så verst. Og jeg føler ejg utretter så mye, mye mer med livet mitt enn disse "air-heads":.......:)

Anonymous poster hash: 1e6ea...12b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...