Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Jeg bruker kun på sommeren, men har lyst til å bruke det hele året, men finner ikke ut hvilke farger jeg skal ha. Hva bruker du? Merke og farge Anonymous poster hash: adf4a...99f
bIomstre Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Hender: lys gjennomsiktig rosa til hverdags, noe som matcher antrekket til fest. Føtter: noe som matcher yogatøyet (for øyeblikket lilla), og en ny fresh farge til hver sommerferie (fjorårets var korall, men har ofte hatt mer i tonene blått og grønt). Merke? Hm, mye isadora. Flotta meg litt på taxfree før jul, men husker ikke merket... Har en gammel fra lancome som har holdt lenge.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Bruker vanligvis neglelakk hver dag når jeg har lange negler. Bruker de fargene som måtte passe meg når jeg lakker. Bruker også å lage forskjellige mønster og annet "kunstverk" Elsker å ha forskjellig design på neglene titt og ofte. Hvilke merker jeg bruker avhenger av økonomien Når jeg kjøper lakk. Ikke alltid de dyre er best. Anonymous poster hash: b1023...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå