Gå til innhold

Lite fosteraktivitet? Eller?

Anbefalte innlegg

Heisann, er 39+0 i dag. Jeg har merket mindre liv den siste uken, vet at dette er normalt.

Har merket markant mindre liv over helgen- MEN når jeg først kjenner aktivitet er det snakk om en del- i overkant av 20 spark/bevegelser i løpet av kort tid. 

Det jeg stusser over/ syntes er guffent er at det går svært lang tid mellom hver gang? Det kan gå opptil 4 timer mellom hver gang jeg kjenner noe. Er dette OK?

Skal til legetime i morra. Fastlegen er av den bekymrede sorten så han sender meg sikkert videre til sjekk hvis han mener det bør sjekkes.

Men inntil da- noen meninger? Kjenner forresten spark og liv mens jeg skriver dette.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144113989-lite-fosteraktivitet-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare bra med en sjekk for mye enn for lite, hør på fastlegen din du! Mener ikke å skremme, men jeg er en som ikke sjekker for mye, men i helgen måtte jeg bare ringe - endte med hastekeisersnitt for barnet hadde det ikke fint (til tross for god hjertelyd). Får mye skryt her for at vi gjorde det eneste rette og kom inn til sjekk, og det gjør så uendelig godt å vite at fordi vi ringte så fikk vi hjelp. Tørr ikke tenke på alternativet om vi ikke hadde ringt! Dette var forresten første gang jeg ringte,har kjent lite aktivitet før, men var litt mer engstelig likevel, kanskje morsinstinktet slo inn? Det synes jeg er en fin tanke :)

Lykke til med siste innspurt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...