Gå til innhold

Viser de samme episode av Greys i dag som forrige tirsdag, jeg har jo sett denne før??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som også så den sist tirsdag, episode nr 3 ligger på sumo, men hvorfor er det ikke den de viser i dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det greys sist tirsdag da?

Anonymous poster hash: 6772b...8a5
Skrevet

stusset på det samme.. jeg har sett denne episoden. 

Skrevet

se den på nettet da :D det gjør jeg :) jackson har akkurat blanda seg i bryllupet til april :D haha reiste seg opp i kirka og sa at han var imot dette ekteskapet! håper hun velger jackson jeg ;) sesong premiere 27 feb i usa ;) gleder meg, da kan jeg se den den 28 ;)

Anonymous poster hash: df87b...79a
Skrevet

Sist tirsdag var det ikke greys pga håndball kamp.

Dette er andre episoden de viser fra denne sesongen

Skrevet

Jeg har ikke sett den før :) da må du kanskje ha sett den på nett :)

Skrevet

Hvilken sesong er dette?

Anonymous poster hash: 5b8c5...882
Skrevet

se den på nettet da :D det gjør jeg :) jackson har akkurat blanda seg i bryllupet til april :D haha reiste seg opp i kirka og sa at han var imot dette ekteskapet! håper hun velger jackson jeg ;) sesong premiere 27 feb i usa ;) gleder meg, da kan jeg se den den 28 ;)

Så kjekk og grei og klok og smart du må føle deg når du spoile handlingen for oss som ser episodene på tv.

Føler du deg litt større nå i ditt lille patetiske liv?

Anonymous poster hash: d5be6...237

Skrevet

Ikke sesong premiere da,men den begynner igjen etter vinterferien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...