Gå til innhold

Du vet du er sliten/lat....

Anbefalte innlegg

Skrevet

når du ikke gidder å skifte kanal på tvn og dermed må se på skihopp:(

Anonymous poster hash: 6f114...bc7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

....når du hører hybelkaninene diskutere hvem som skal være lederen. Ille når møkka har utviklet sivilisasjon!

Anonymous poster hash: e1e73...f89
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her går kometkameratene for gudene vite hvilke runde, stått på siden ungene la seg klokka 18:20 :P Kommer ikke på hva jeg vil se på, så da gidder jeg ikke bytte heller, fordi jeg ikke vil ha det bom stille.. Men, må bytte nå, starter å gå "litt" lei.

Skrevet

....når du hører hybelkaninene diskutere hvem som skal være lederen. Ille når møkka har utviklet sivilisasjon!

Anonymous poster hash: e1e73...f89

Eller når hybelkaniner ikke er kaniner lengre, men svære hybelelefanter som møter deg i døra når du kommer hjem og prøver å kaste deg ut :P

Anonymous poster hash: 7403c...873

Skrevet

Når du ikke gidder å bytte kanal, men heller sjekker på nett hva som går på tv :P Huff...

Anonymous poster hash: 5ac21...7eb
Skrevet

Haha. Dere er lat 👼

Anonymous poster hash: d2ff9...b5f

Skrevet

Når du sitter i sofaen og skal på jobb om 7 timer og orker ikke legge deg for det er for langt til senga

Skrevet

Når du lager babygrøt og melkeflaske som kvelds til deg selv, og ikke reagerer før du sitter med det servert foran deg...

Anonymous poster hash: 7ee4e...43f
Skrevet

...Når du er å handler tidlig på morgenen og sier "god natt" til de ansatte i butikken og ikke reagerer før dem småler og sier "god natt" tilbake.

… Når du begynner å grue deg lenge før du skal legge deg til å pusse tennene og fjerne dagens sminke og helst ønske at du aldri sminket deg. 

… Når du skal gå i barnehagen med barnet og ender opp på en lekeplass og glemmer helt av barnehagen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...