Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Forsøkte meg for første gang i dag, har aldri smakt eller sett en cake pop. Vi brukte en sjokoldekake vi hadde i fryseren. Blandet ene havdelen av smulene med bringebær (kokt og most) og den andre halvdelen med vaniljekrem. Laget så boller av deigen. MEN: hvor store skal de være? Hvor klissete blir de? Kommer jo selvfølgelig an på mengden man tilsetter, men føltes ut som å spise kakedeig? Er det egentlig godt, eller bare kult liksom? De med bringebær ble veldig gode på smak, men lit ekle i konsistensen. Jeg fikk ikke til å smelte sjokoladen (hadde kjøpt lys kokesjokolade, burde kanskje kjøpt 70 %), så vi fryste dem bare ned for å evt bruke dem senere. Men noen som har en god oppskrift eller gode tips? Anonymous poster hash: fa861...121
Ming82 Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Anbefaler deg til å sjekke oppskriftene for cake pops på www.passionforbaking.com. Jeg syns personlig at cake pops er litt vel søt, men det går greit med en Jeg har brukt sjokoladekake som jeg har hatt i fryseren, så har jeg smeltet sjokolade og blandet dem sammen. Blir litt klissete, men ikke som kakedeig nei. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå