Gå til innhold

Noen som er gode på cake pops?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsøkte meg for første gang i dag, har aldri smakt eller sett en cake pop. Vi brukte en sjokoldekake vi hadde i fryseren. Blandet ene havdelen av smulene med bringebær (kokt og most) og den andre halvdelen med vaniljekrem. Laget så boller av deigen. MEN: hvor store skal de være? Hvor klissete blir de? Kommer jo selvfølgelig an på mengden man tilsetter, men føltes ut som å spise kakedeig? Er det egentlig godt, eller bare kult liksom? De med bringebær ble veldig gode på smak, men lit ekle i konsistensen. Jeg fikk ikke til å smelte sjokoladen (hadde kjøpt lys kokesjokolade, burde kanskje kjøpt 70 %), så vi fryste dem bare ned for å evt bruke dem senere. Men noen som har en god oppskrift eller gode tips?

Anonymous poster hash: fa861...121
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg til å sjekke oppskriftene for cake pops på www.passionforbaking.com. Jeg syns personlig at cake pops er litt vel søt, men det går greit med en :) Jeg har brukt sjokoladekake som jeg har hatt i fryseren, så har jeg smeltet sjokolade og blandet dem sammen. Blir litt klissete, men ikke som kakedeig nei.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...