Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Kan jeg søke om mer permisjon, jobber et vikariat f.eks som varer like lenge som permisjonen min er, for så å gå tilbake igjen til den første jobben om jeg ikke skulle fått forlengelse på vikariatet?Kan man jobbe et annet sted og være ansatt et annet sted i en permisjon?Vis meg gjerne fakta om dette om du har det Takk Anonymous poster hash: dc93f...cdd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Du kan søke perm uten lønn fra jobben din for å prøve en annen jobb, ja, Anonymous poster hash: 6b7e0...41e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Du kan alltids søke, men du har ikke krav på å få permisjonen innvilget. Om du får permisjon for å passe barn og velger å ta en annen jobb i permisjonen uten å ha fått dette godkjent av din arbeidsgiver vil du kunne sies opp. Untaket er en liten jobb som lar seg kombinere med å passe barn, som å ta et dagbarn eller en avisrute der du kan ha med barnet. Anonymous poster hash: 9968f...369
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 jeg har fast jobb i kommunen,men jeg får ikke ulønnet permisjon om jeg evt vil prøve å gjøre noe annet i et halvt år -ett år,da må jeg si opp... Anonymous poster hash: 195ce...63c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Du kan alltids søke, men du har ikke krav på å få permisjonen innvilget. Om du får permisjon for å passe barn og velger å ta en annen jobb i permisjonen uten å ha fått dette godkjent av din arbeidsgiver vil du kunne sies opp. Untaket er en liten jobb som lar seg kombinere med å passe barn, som å ta et dagbarn eller en avisrute der du kan ha med barnet. Anonymous poster hash: 9968f...369 Hvor står det at HI har permisjon for å passe barn? *forvirret* Anonymous poster hash: 6b7e0...41e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Venninnen min har gjort det, søkte 1 år ulønnet permisjon og startet i ny jobb nå 1. januar. I tilfelle hun ikke liker den nye jobben kan hun da gå tilbake til den gamle om 1 år. Anonymous poster hash: dbb46...507
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 jeg har fast jobb i kommunen,men jeg får ikke ulønnet permisjon om jeg evt vil prøve å gjøre noe annet i et halvt år -ett år,da må jeg si opp... Anonymous poster hash: 195ce...63c Hvorfor det? Er det forskjellige regler i stat og kommune? Anonymous poster hash: dbb46...507
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 jeg har fast jobb i kommunen,men jeg får ikke ulønnet permisjon om jeg evt vil prøve å gjøre noe annet i et halvt år -ett år,da må jeg si opp... Anonymous poster hash: 195ce...63c Jeg jobber i en statlig bedrift, og her får man ta permisjon uten lønn for å prøve noe annet. Du må ha jobbet noen år for dette, men vi kan Anonymous poster hash: 6b7e0...41e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 jeg har fast jobb i kommunen,men jeg får ikke ulønnet permisjon om jeg evt vil prøve å gjøre noe annet i et halvt år -ett år,da må jeg si opp...Anonymous poster hash: 195ce...63c Jeg jobber i en statlig bedrift, og her får man ta permisjon uten lønn for å prøve noe annet. Du må ha jobbet noen år for dette, men vi kan Anonymous poster hash: 6b7e0...41e Om arbeidsgiver innvilger permisjon uten lønn eller ei, er helt opp til den enkelte arbeidsgiver. Jeg fikk nei, så jeg sa opp da jeg fikk ny stilling i staten. Anonymous poster hash: 5c526...12b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 jeg har fast jobb i kommunen,men jeg får ikke ulønnet permisjon om jeg evt vil prøve å gjøre noe annet i et halvt år -ett år,da må jeg si opp... Anonymous poster hash: 195ce...63c Jeg jobber i en statlig bedrift, og her får man ta permisjon uten lønn for å prøve noe annet. Du må ha jobbet noen år for dette, men vi kan Anonymous poster hash: 6b7e0...41e Jeg har jobbet i samme jobb i 8 år,men ikke snakk om at vi får permisjon uten lønn for å gjøre noe annet. Sta sjef... Anonymous poster hash: 195ce...63c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #11 Skrevet 21. januar 2014 jeg har fast jobb i kommunen,men jeg får ikke ulønnet permisjon om jeg evt vil prøve å gjøre noe annet i et halvt år -ett år,da må jeg si opp... Anonymous poster hash: 195ce...63c Hvorfor det? Er det forskjellige regler i stat og kommune? Anonymous poster hash: dbb46...507 Nei,det er opp til hver enkelt arbeidsgiver... Anonymous poster hash: 195ce...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå